UniCredit in tržno komuniciranje

Stranko postavljamo v središču naše pozornosti.

Bančništvo vidimo kot del vsakodnevnega realnega življenja, kar pomeni, da si prizadevamo razumeti dejanske potrebe posameznikov in podjetij, da lahko ponudimo prave rešitve.

Globalna znamka UniCredit je enotna na vseh trgih, kjer delujemo, je močna in enoznačna, hkrati pa ohranja lokalni pridih. Z njo želimo biti prepoznavni kot ena izmed vodilnih evropskih komercialnih bankin  jasno sporočati kdo smo in kaj ponujamo.

Naš logotip

Naš logotip je rdeče obarvan in predstavlja skupen grafični element blagovne znamke UniCredit. Pomeni energijo, zanesljivost in globalen pristop. Bela številka 1 v središču logotipa je odraz moči in vodenja, nagnjena je desno navzgor, v smer trenda rasti. Edinstvena pisava UniCredit izraža toplino, odkritost ter moderno podobo Skupine.

Oglaševanje in pozicioniranje blagovne znamke

Osrednje sporočilo oglaševalskega besedila "Življenje je polno vzponov in padcev. Tu smo za vas."  izvira iz našega videnja bančništva in našega poslanstva – razumeti potrebe in iskati prave rešitve. Naše razmišljanje temelji na zaupanju strank v naše produkte in v naše storitve. Ko preko oglaševanja komuniciramo s strankami, želimo prebuditi njihova čustva in graditi medsebojno zaupanje.

V skupini UniCredit predstavlja "Življenje je polno vzponov in padcev. Tu smo za vas." več kot le slogan, je bistvo naše blagovne znamke. Bančništvo je resnično življenje, polno izzivov in priložnosti. Če razumemo potrebe, če prepoznamo vprašanja posameznikov, družin, podjetij in celotne skupnosti, potem znamo ponuditi tudi pravi odgovor.

Naročite povratni kontakt

Kontaktirali vas bomo. Posredujte nam svoje ime, kontaktni telefon in e-poštni naslov.

Mobile Phones
Mobilna banka GO!
Aplikacija je na voljo za posameznike (fizične osebe) in samostojne podjetnike.
ali ali
Spinning wheel animation

Loading