Banka na daljavo

Spletna banka Online banka in Mobilna banka GO!, ker je vaš čas dragocen.

V mesecu juniju prenovljena spletna banka

Sodobna grafična podoba s sodobnimi funkcionalnostmi. Preverite več tukaj

Želim aktivirati svojo spletno banko Zanima me

Kaj je spletna banka Online banka?

Online banka je sistem spletnega bančništva in ob enem produkt skupine UniCredit. Namenjena je vsem, ki želite opraviti večino bančnih storitev preko interneta in vam prosti čas veliko pomeni.

Kaj vse omogoča spletna banka Online banka?

Spletna banka Online banka omogoča:

  • Pregled stanja na računih (transakcijskih, varčevalnih, deviznih), pregled prometa po računih (arhiv dveh let).
  • Pregled stanja in prometa na karticah MasterCard in Visa.
  • Plačilni promet v državi (plačilo položnic, pregled direktnih bremenitev,...).
  • Pošiljanje plačilnih nalogov, tudi z datumom plačila vnaprej (do 180 koledarskih dni).
  • Prenos sredstev med lastnimi računi.
  • Menjavo deviz.
  • Pošiljanje čezmejnih nalogov in nalogov v tujino,
  • aktivacijo dodatnih računov (lastnih in pooblaščenih).
  • Naročanje uradnih potrdil o plačilu,
  • vezavo depozitov.
  • Pošiljanje prošenj za spremembo limitov na računih.
  • Varno pošiljanje sporočil banki.
  • Pregled aktualnih obrestnih mer.
  • Pregled aktualne tečajnice.
  • Pregled kreditov in poplačilnih načrtov.
  • Pregled vrednostnih papirjev.
  • Varnostno SMS sporočilo.
  • Izpiski (mesečni).
  • Odpiranje, izvedbo in izbris trajnih nalogov.
  • Spremljanje zavrnjenih plačil.
  • Odprtje varčevalnega računa.
  • Naročanje kartic Mastercard in Visa.
  • Pregled arhiva plačilnih nalogov in nekaterih naročil, ki so uvrščena na seznam arhiviranih nalogov.
  • Nastavitve za urejanje bližnjic, kontaktnih podatkov, izbiro privzetega računa...

Več lahko preberete v splošnih pogojih za uporabo sistemov elektronskega bančništva

Kaj potrebujete za nemoteno rabo?

Odprt transakcijski račun UniCredit Bank, računalnik z dostopom do interneta ter UniCredit Bank m-Žeton...

  • Vlogo za uporabo Online banke lahko oddate v katerikoli poslovalnici UniCredit Bank v Sloveniji
  • Skupaj z osebnim bančnim svetovalcem boste v obrazcu določili svoje uporabniško ime, ki ga boste uporabljali za prijavo v sistem.
  • Uporabniško ime mora vsebovati najmanj 6 znakov. Odsvetujemo uporabo osebnih imen članov družine, telefonskih številk, registrskih številk, zaporedja številk (123456) in drugih "nevarnih" kombinacij.
  • Računalnik oziroma mobilno napravo (tablica, prenosnik...) s priklopom na internet. Spletna banka načeloma deluje na vseh uradno podprtih operacijskih sistemih in v vseh podprtih in redno posodabljanih brskalnikih, pri čemer Banka za Linux in Mac OS X ne nudi uradne podpore.
  • Priporočamo namestitev varnostnih posodobitev in popravkov na operacijskem sistemu in brskalniku, ki ju uporabljate za vstop in uporabo spletne banke Online banka.
  • Za pravilno delovanje tiskanja dokumentov priporočamo uporabo programa Adobe Reader.

Splošni pogoji in cenik storitev

Oddaljena pomoč

Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.

SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ

Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.

Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:

  • nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
  • pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
  • upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.

Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.

Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam

Pogosta vprašanja in odgovori [FAQ]

Pogosta vprašanj in odgovore najdete tukaj

Mobilna banka za vse vrste mobilnih naprav

Za starejše mobilne telefone, Blackberry in pametne telefone Android (od ver. 2.2 naprej), iOS (od ver. 4.3 naprej) in WindowsPhone (ver. 8.0 in naprej). Za izbrane naprave Samsung in Apple tudi z možnostjo hitrega in varnega vstopa v aplikacijo s pomočjo čitalca prstnih odtisov.

Na voljo tudi za tablične računalnike

Želim aktivirati mobilno banko Zanima me

Za tiste, ki še niste z nami

Aplikacija GO! vsakomur, ki jo želi naložiti in uporabljati na svojem pametnem telefonu ali tablici, ponuja nekaj uporabnih reči:

  • Kontakti. S parimi tapi do kontaktnega email naslova in recimo urnika podpore uporabnikom.
  • Poišči UniCredit. Z geo lokacijska storitvijo (GPS lokator) hitro lociraš svoji trenutni lokaciji najbližjo poslovalnico ali bankomat v celotni mreži skupine UniCredit; poleg poslovalnice se izpišeta tudi naslov in telefonska številka, z enim samim tapom pa tudi do zemljevida in navodil za pot. V tej rubriki lahko sezname uporabno filtriraš tako, da aplikacija prikaže le bankomate ali pa samo poslovalnice - in to le tiste poslovalnice, ki so ta trenutek odprte.
  • m-Žeton. V aplikaciji se nahaja tudi UniCredit Bank m-žeton ali generator gesel, ki vam služi za vstopanje in podpisovanje nalogov v spletni banki Online b@nka.
  • Menjalnica. V aplikaciji najdete priročno menjalnico za različne denarne valute. Lahko preračunavate iz valute v valuto po aktualnem prodajnem, srednjem in nakupnem tečaju UniCredit Bank.
  • Predstavitev. V DEMO okolju preizkusite delovanje in se razgledate po aplikaciji, kaj vse vam bo na voljo potem, ko boste vanjo vstopili z vnosom gesla PIN.

Kaj potrebujem za namestitev aplikacije GO!?

  • Mobilni telefon ali tablico z dostopom do interneta, ki nudi podporo aplikacijam Java ME (MIDP 2.0 / CLDC 1.1 support), ima nameščen operacijski sistem Android, iOS ali Windows Phone 8.
  • Dovolj razpoložljivega spomina. Predvsem na starejših mobilnih napravah je pomembno, da na mobilniku zagotovite najmanj 400Kb spomina, ki naj bo namenjen izključno nameščanju in uporabi Java ME aplikacije GO!. Pri sodobnih mobilnih napravah to ni vprašanje.
  • Odprt transakcijski oziroma osebni bančni račun pri UniCredit Bank.
  • Aktivirajte svojo Go! v spletni banki. Če že uporabljate našo aplikacijo za spletno bančništvo (Online b@nka), potem lahko naročilo za aktivacijo storitve GO! oddate kar tam, v svoji spletni banki, ali podpišite pristopno izjavo za vklop storitve Mobilna banka GO! v eni od poslovalnic.

Kaj je UniCredit m-žeton?

Sestavni del aplikacije Mobilna banka GO! za pametne telefone in tablice, tako za Android, iOS in WindowsPhone 8, je tudi m-žeton. UniCredit m-žeton lahko v celoti nadomesti obstoječi fizični žeton, ki se trenutno uporablja za vstop in podpisovanje v spletni banki Online b@nka. V m-žeton lahko na izbranih napravah vstopite tudi s pomočjo svojega prstnega odtisa.

Čitalec prstnih odtisov (Touch ID) in GO!

Vaš prstni odtis lahko shranite v čitalec prstnih odtisov mobilne naprave in ga izberete kot preferenčno možnost za odklepanje mobilne naprave. S tem istim prstnim odtisom lahko vstopate tudi v aplikacijo GO! še enostavneje in hitreje kot do sedaj. Namesto vnosa in potrditve številke PIN lahko v aplikacijo Mobilna banka GO! po novem vstopite tudi z rahlim dotikom prsta, v kolikor to možnost predhodno omogočite tudi v nastavitvah aplikacije Mobilna banka GO!.

Storitev je trenutno na voljo na napravah Apple iPhone 5S, 6 in 6 plus ter na vseh novejših Android napravah (Samsung Galaxy S5, S6, Note 4 in Alpha).


OPOZORILO!

Za uporabo bralnika prstnih odtisov za namen vstopa v Mobilno banko GO! se odločite po lastni presoji in na lastno odgovornost. Banka ne jamči ali odgovarja za delovanje ali pravilnost delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi – za to je v celoti odgovoren proizvajalec vaše mobilne naprave. Glede aktivacije in opisa delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi preverite v navodilih proizvajalca.


Pogosta vprašanja

  1. Kako lahko preverim, ali moja naprava omogoča prstni odtis?
    Naprave, ki trenutno omogočajo prstni odtis so: Android naprave Samsung Galaxy S5, S6, Note4 in Alpha, v kratkem tudi iPhone 5S, iPhone 6 in iPhone 6 Plus.
  2. Ali je dostop s prstnim odtisom varen?
    Dostop s prstnim odtisom ima enako raven varnosti kot osebna številka PIN in je namenjen predvsem hitrejšemu in enostavnejšemu načinu vstopa v aplikacijo Mobilna banka GO!. Za opravljanje plačil boste morali še vedno, kot ste bili vajeni do sedaj, plačilo potrditi še s 6-mestno PIN številko, ki ste jo določili ob aktivaciji storitve.
  3. Kam se shranijo prstni odtisi?
    Aplikacija UniCredit Mobilna banka GO! ne shranjuje vaših prstnih odtisov. Vsi prstni odtisi so shranjeni lokalno v vaši napravi z ustrezno enkripcijo, ki je ni možno izvoziti in se nikoli ne pošilja na strežnik.
  4. Ali lahko svoj prstni odtis registrira več oseb?
    Ob vklopu storitve v aplikaciji Mobilna banka GO! boste do vašega računa lahko dostopali z vsemi prstnimi odtisi, ki ste jih shranili v vaši napravi, zato bodite posebej pozorni na to, da v napravi hranite le vaše prstne odtise.
  5. Prstni odtis že uporabljam, kako ga lahko aktiviram v aplikaciji?
    Obstoječi uporabniki, ki ste se že posodobili z zadnjo različico aplikacije Mobilna banka GO! in uporabljate napravo, ki omogoča bralnik prstnih odtisov, lahko storitev vključite v aplikaciji Mobilna banka GO! v nastavitvah. V kolikor aplikacije še nimate – jo boste prenesli in aktivirali zdaj prvič, se bo možnost storitve ponudila v postopku aktivacije aplikacije GO!.

 

Splošni pogoji uporabe in cenik storitev

Izognite se vrstam in omejenemu delovnemu času v poslovalnicah in opravite osnovne bančne storitve preko bankomata s kartico Maestro, MasterCard ali VISA. 24 ur na dan - vsak dan v tednu. Več o uporabi bankomatov

Kaj lahko na bankomatih UniCredit Bank opravite z Maestro lahko

  • Brezplačen vpogled v stanje na transakcijskem računu. Z Maestro kartico lahko kadarkoli pregledate dejansko in razpoložljivo stanje na vašem transakcijskem računu.
  • Brezplačen dvig gotovine. Na bankomatih UniCredit Bank in skupine UniCredit doma in v tujini (na 20.000 bankomatih v 18 državah) lahko brezplačno dvigujete gotovino ali pregledujete stanje na računu. Na bankomatih drugih bank v Sloveniji in EMU omogočamo trikratno brezplačno dvigovanje gotovine v tekočem mesecu.
  • Hitri polog gotovine. Na posebej označenih bankomatih lahko brez posredovanja bančnega uslužbenca položite gotovino, ki bo ne glede na čas pologa takoj knjižena na vaš transakcijski račun.
  • Hitro plačilo položnice (UPN). Na posebej označenih bankomatih lahko enostavno plačate Univerzalni Plačilni Nalog. Bankomat sam prepozna ter prebere vstavljen nalog, zato vam ni potrebno vnašati podatkov ali izpolnjevati naloga. Plačilo UPN je hitrejše ter cenejše od plačila na bančnem okencu. Storitev je na voljo komitentom UniCredit Bank in komitentom ostalih bank, ki nudijo to storitev.
  • Brezplačna zamenjava PIN številke. Varno ter enostavno spremenite svojo osebno številko PIN po svoji meri.
  • Nakup predplačniške GSM vrednostnice. Na posebej označenih bankomatih si lahko napolnite račun na GSM kartici za naslednje mobilne operaterje: Mobitel, Si.mobil, Tušmobil in Izimobil.

Kaj lahko na bankomatih UniCredit Bank opravite s kartico VISA in MasterCard

  • Vpogled v stanje prostega limita na kartici. Z MasterCard in VISA kartico lahko kadarkoli vpogledate kolikšen je vaš razpoložljivi limit na kartici.
  • Dvig gotovine. Na bankomatih UniCredit Bank lahko kadarkoli dvignete tudi gotovino.

Poiščemo odgovore na vaša vprašanja. Od ponedeljka do petka med 8. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro na brezplačni telefonski številki 080 88 00. Ob nedeljah nam pišite na naš elektronski naslov info@unicreditgroup.si

Naročite povratni klic

Poklicali vas bomo. Posredujte nam svoje ime, kontaktni telefon in e-poštni naslov.

Mobile Phones

Mobilna banka GO!

Aplikacija za telefone z operacijskimi sistemi Android (od ver. 2.2 naprej), iOS (od ver. 4.3 naprej) in WindowsPhone (ver. 8.0 in naprej).

ali ali

Tu smo za vas

Kontaktni center
080 88 00
Brezplačni klic
Kontaktni center
+386 40 636 898
Klic iz tujine

Tečajna lista za posameznike

AUD
Na tečajno listo

Loading