Banka na daljavo
Uporaba spletnega bančništva in drugih poti elektronskega bančništva podjetjem in podjetnikom lajša dnevno upravljanje plačilnega prometa. Spletna banka prihrani čas in denar. V UniCredit Bank lahko izberete med tremi ali vse tri elektronske poti.

Mobilna banka za poslovne uporabnike
Za pametne telefone Android (od ver. 2.2 naprej), iOS (od ver. 4.3 naprej). Za izbrane naprave Samsung in Apple tudi z možnostjo hitrega in varnega vstopa v aplikacijo s pomočjo čitalca prstnih odtisov.
Aplikacija Mobilna banka PRO! vsakomur, ki jo naloži in uporablja na svojem pametnem telefonu, ponuja:
- Kontakte. S parimi pritiski do e-naslova in urnika podpore uporabnikom.
- Poišči UniCredit. Z geo lokacijsko storitvijo (GPS lokator) hitro locirate svoji trenutni lokaciji najbližjo poslovalnico ali bankomat v celotni mreži skupine UniCredit; poleg poslovalnice se izpišeta tudi naslov in telefonska številka, z enim pritiskom pa sta vam na voljo tudi zemljevid in navodila za pot. V tej rubriki lahko sezname uporabno filtrirate tako, da aplikacija prikaže le bankomate ali pa samo poslovalnice - in to le tiste, ki so ta trenutek odprte.
- Mobilni žeton. V aplikaciji se nahaja tudi UniCredit Bank žeton ali generator gesel, ki vam služi za vstopanje in podpisovanje nalogov v spletni banki BusinessNet.
- Menjalnica. V aplikaciji najdete priročno menjalnico za različne valute. Lahko si naredite izračun iz valute v valuto po aktualnem prodajnem, srednjem in nakupnem tečaju UniCredit Bank.
- Predstavitev. V DEMO okolju preizkusite delovanje in se razgledate po aplikaciji, kaj vse vam bo na voljo potem, ko boste vanjo vstopili z vnosom gesla PIN.
Omejitve pri uporabi Mobilne banke PRO!, ki veljajo le za poslovne uporabnike.
- Ne omogoča oddaljenega podpisovanja.
- Ne omogoča kolektivnega podpisovanja.
- Dnevni limit vseh transakcij je enak limitu za BusinessNet, pri čemer maksimalni limit posamezne transakcije znaša 1.000 EUR.
Spletna banka BusinessNet je produkt skupine UniCredit, podjetju omogoči vsa bančna opravila, ki so del ustaljenega poslovanja.
Zakaj BusinessNet
Sistem spletnega bančništva je namenjen tako podjetjem z manjšim obsegom poslovanja, kot tudi zahtevnejšim uporabnikom z večjim obsegom plačilnega prometa. BusinessNet je dostopen prek različnih brskalnikov in operacijskih sistemov in prav vse je mogoče opraviti z (mobilnega) delovnega mesta ali pa od doma.
Več o tem preberite tukaj
Oddaljena pomoč
Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.
SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ
Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.
Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:
- nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
- pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
- upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.
Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.
Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam
Celovit, uporabniško prijazen sistem, ki omogoča poslovanje z več bankami z istim programom in varnostno opremo.
Kaj je E-bank
Gre za slovensko rešitev elektronskega bančništva, ki ga uporablja 70 odstotkov vseh pravnih oseb v Sloveniji, omogoča pa celovito opravljanje plačilnega prometa doma in s tujino.
Več o tem preberite tukaj
Oddaljena pomoč
Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.
SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ
Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.
Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:
- nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
- pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
- upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.
Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.
Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam
Podpora uporabnikom elektronske banke, POS terminalov in kartic
Za pomoč in informacije o uporabi sistemov elektronskega bančništva, POS terminalov in bančnih kartic pokličite podporo za uporabnike., ki je
Podpora uporabnikom je na voljo vsak delovni dan med 8:00 in 16:00 uro na telefonski številki: (01) 5876 930 ali preko elektronske pošte na naslovih:
Splošne informacije
Poiščemo odgovore na vaša vprašanja. Od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro na številki 080 88 00.
Pišete nam lahko na info[at]unicreditgroup.si.
Čestitamo vsem uporabnikom plačilnih storitev, ki ste že prešli na uporabo standarda ISO 20022 XML.
Kaj je to in zakaj je
Z namenom poenotenja izmenjave datotek plačilnega prometa v SEPA območju je od 1. februarja 2014 dalje obvezna uporaba podatkovnega standarda ISO XML 20022.
Več o tem preberite tukaj
Enostavna in varna oddaja gotovine z dostopnostjo 24 ur na dan. Oddana gotovina je v zavarovana pred tatvino.
Dnevno nočni trezor
- Dostopnost 24 ur dnevno.
- Zmanjša tveganje shranjevanja gotovine v blagajnah.
- Vsebina je zavarovana.
- Časovni prihranek.
Obrazec za polog gotovine v dnevno-nočni trezor: Interni nalog za polog sredstev na račun. Oddaja gotovine v dnevno-nočni trezor je mogoča v vseh naših poslovalnicah.
Dokumentacija za vse sisteme elektronskega bančništva
Na svoj računalnik lahko prenesete dokumente in obrazce, ki jih boste potrebovali za vzpostavitev kateregakoli sistema elektronskega bančništva pri UniCredit Bank.
NAROČILNICA STORITEV ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA | 251kB | Prenesi | |
02 - VLOGA ZA UKINITEV ALI BLOKADO ELEKTRONSKE BANKE | 331kB | Prenesi | |
03-TEHNICNE_ZAHTEVE_ZA_SISTEME_ELEKTRONSKEGA_BANCNISTVA-UNICREDIT | 578kB | Prenesi | |
04-PRIPOROCILA_ZA_OPRAVLJANJE_PLACILNEGA_PROMETA_PREKO_SISTEMOV_E | 273kB | Prenesi | |
SPLOŠNI POGOJI SISTEMOV ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA | 311kB | Prenesi |
Dokumentacija za dnevno nočni trezor
OBRAZEC_INTERNI_NALOG_ZA_POLOG_SREDSTEV_NA_RACUN-UNICREDIT_BANK | 297kB | Prenesi |