Storitev E-račun

E-račun je sistem, ki izdajatelju omogoča enostavno elektronsko pošiljanje računov (faktur), uvoženih iz računovodskih programov, prejemniku pa enostavno plačilo teh.

Elektronska oblika plačilnih instrumentov nadomešča klasično papirno. Dokumenti potujejo od izdajatelja k prejemniku preko sistema E-bank. Prejemnik enostavno plača račun z enim samim klikom. Z E-računom prihranite čas ter stroške, si olajšate izpolnjevanje plačilnih nalogov, hkrati pa z neuporabo papirja varujete okolje.

Prednosti za izdajatelja

  • Manjši stroški kot pri izdaji papirnih faktur.
  • Enostavno kreiranje računov iz računovodskih programov (ERP).
  • Pošiljanje podatkov po varni elektronski poti.
  • Takojšnja povratna informacija o dostavi računa dolžniku.
  • Storitev E-račun deluje na obstoječi rešitvi E-bank.
  • Ukinitev papirnega arhiviranja (omogočeno je dolgotrajno ter varno digitalno arhiviranje).

Prednosti za prejemnika

  • Kreiranje plačila z enim klikom (prihranek časa pri plačilu računov, brez možnosti napak pri izpolnjevanju nalogov).
  • Sprejem podatkov po varni elektronski poti.
  • Prejemanje E-računov je brezplačno.
  • Storitev E-račun deluje na obstoječi rešitvi E-bank.
  • Ukinitev papirnega arhiviranja (omogočeno dolgotrajno ter varno digitalno arhiviranje).

Za uporabo storitve E-račun potrebujete

  • Potrebujete transakcijski račun pri UniCredit Bank in E-bank, 15.0 ali višjo verzijo.
  • Izpolniti morate Vlogo za vklop, ki jo oddate vašemu svetovalcu.
  • Izpolniti morate E-prijavo (op. Pri tem so vam lahko v pomoč naši svetovalci ali pa kolegi v klicnem centru).

Kako se prijavite na e-račune

  • Prijavite se v svojo E-banko.
  • V rubriki Prijave na e-račune kliknite na možnost Nova prijava. Odpre se povezava na portal E-računi ter okno za vpis PIN kode.
  • S potrditvijo PIN kode vstopite v portal na že izbrano rubriko Nova prijava.
  • V odprtem iskalnem obrazcu lahko izdajatelja e-računov poiščete po davčni številki ali nazivu.
  • S potrditvijo iskalnega kriterija se odpre spisek vseh možnih izdajateljev e-računov, pri katerih se lahko prijavite/odjavite na prejemanje e-računov.
  • Želenega izdajatelja e-računov izberete s klikom na funkcijo Izberi, s čimer se odpre nov obrazec za vnos podatkov, potrebnih za prijavo v shemo prejemanja e-računov.
  • Po vnosu potrebnih podatkov se lahko, s klikom Nazaj ali Naprej, vrnete na spisek vseh možnih izdajateljev e-računov ali se premaknete na naslednjo stran, kjer boste dokončno potrdili prijavo/odjavo na prejemanje e-računov s klikom na Zaključi.
Za vključitev v shemo izdajanja E-računov pri UniCredit Bank stopite v stik z vašim svetovalcem, ki vam bo odgovoril na dodatna vprašanja.