Vedno tam,

kjer jo potrebujem

Mobilna banka GO!

Več o mobilni banki

Prednosti Mobilne banke

Enostavna za uporabo

Preprosta menijska navigacija in enostaven način plačevanja.

Visoka varnost

Podatki, vezani na račune in geslo, se nahajajo na varovanem strežniku.

Možnost vpogleda 24/7

Dostop do vseh bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli. 

Prihranek časa in denarja

Popolnoma brezplačna in hitra namestitev aplikacije.

Kaj vam omogoča?

  • Vpogled v stanje na računih.
  • Plačevanje položnic s funkcijo Slikaj in Plačaj.
  • Varen dostop in podpisovanje nalogov s prstnim odtisom.
  • Celovit pregled kartičnega poslovanja.
  • Pregled dokumentov.
  • Enostavno poplačilo dolga na vaši kreditini kartici.
  • Pregled najbližjih poslovalnic in bankomatov.
  • Aktualen menjalni tečaj.

Kako aktiviram svojo mobilno banko?


Naročilo za aktivacijo oddajte v vaši Online banki ali v eni izmed poslovnih enot UniCredit Bank.

Za dokončanje aktivacije v tem primeru potrebujete le svoje uporabniško ime za Online banko. 

ali 

na svoj telefon prenesite aplikacijo Mobilna banka GO! iz AppStore ali Google Play.

V aplikaciji dokončajte aktivacijo z vnosom številke svoje Maestro debetne kartice in svojega uporabniškega imena za Online banko.

Podrobnejša navodila za aktivacijo najdete v dokumentu Aktivacija mobilne banke



Začasna blokada kreditne kartice

  • Nova varnostna funkcija, s katero lahko enostavno zaščitite svoje kreditne kartice.
  • Začasna blokada in aktivacija je brezplačna.
  • Svojo kreditno kartico lahko enostavno začasno blokirate ali aktivirate v le nekaj sekundah.
  • Izgubo, krajo ali sum zlorabe kartice mora imetnik kartice takoj in brez odlašanja prijaviti banki ali na 24-urno telefonsko številko +386 (0)1 583 41 83.

Niste našli odgovora na vaše vprašanje? POTREBUJEM POMOČ

Mobilni žeton

  • Za vstop v Online banko v celoti nadomešča fizični žeton.
  • Ena izmed funkcionalnosti aplikacije Mobilna banka GO! – vedno na dosegu roke.
  • Enostavna in hitra namestitev za Android in iOS.
  • Brezplačna namestitev in aktivacija prek naročila v Online banki ali v poslovalnici.
  • Po enkratni aktivaciji za svoje delovanje ne potrebuje internetne povezave.
  • Vstop v aplikacijo je možen s pomočjo prstnega odtisa.

Bi tudi vi imeli Mobilno banko? ŽELIM MOBILNO BANKO

Varnostna priporočila in pomoč

Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

Pokličite nas na telefonsko številko 080 88 00 ali 01 5876 777 od ponedeljka do petka med 7. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro.

NAVODILA ZA UPORABO MOBILNE BANKE GO! PDF 3MB Prenesi
NAVODILA ZA AKTIVACIJO MOBILNE BANKE GO! PDF 626kB Prenesi
NAVODILA ZA AKTIVACIJO MOBILNEGA ŽETONA PDF 713kB Prenesi
AKTIVACIJA MOBILNE BANKE PREK APLIKACIJE PDF 1MB Prenesi
1. Kako lahko pridobim aplikacijo Mobilna banka GO!?

Aplikacijo Mobilna banka GO! lahko brezplačno prenesete iz spletne trgovine App Store, če uporabljate iOS oz. Google Play, če uporabljate Android.

2. Kako aktivirati aplikacijo Mobilna banka GO!?

Po vstopu v aplikacijo Mobilna banka GO! izberite »Aktiviraj svoj račun«. Odprlo se bo prijavno okno, ki bo od vas zahtevalo vnos uporabniškega imena in aktivacijske kode. Uporabniško ime za Mobilno banko GO! je enako tistemu, ki ga uporabljate za vstop v Online banko (v kolikor niste uporabnik le-te, se uporabniško ime nahaja na obrazcu »Pristopna izjava za storitve spletne in mobilne banke«), aktivacijsko kodo pa prejmete prek SMS sporočila. V naslednjem koraku nastavite še PIN geslo (od 6 – 8 mestna številka) in ga potrdite.

 

Mobilno banko GO! si lahko aktivirate tudi sami prek aplikacije, za aktivacijo pa potrebujete 19-mestno PAN številko vaše debetne kartice (nahaja se na hrbtni strani Maestro kartice), ki jo potrdite še z vašo telefonsko številko.

3. Na kakšen način lahko pridobim aktivacijsko kodo za Mobilno banko GO!?

Zahtevek lahko oddate v vaši Online banki, če v meniju Naročila banki > Mobilna banka GO! izpolnite obrazec za pridobitev aktivacijske kode za Mobilno banko GO!.

Če niste uporabnik Online banke, lahko aktivacijsko kodo naročite pri svetovalcu v poslovni enoti UniCredit Bank ali s klicem na brezplačno telefonsko številko 080 88 00, pri čemer morate imeti predhodno nastavljeno varnostno vprašanje in odgovor za identifikacijo Po naročilu boste na telefonsko številko, ki ste jo posredovali za namen poslovanja z Mobilno banko GO!, prejeli SMS sporočilo z aktivacijsko kodo.

4. Kako spremeniti PIN geslo s katerim vstopam v aplikacijo Mobilna banka GO!?

PIN geslo lahko spremenite po prijavi v aplikacijo, in sicer preko menija »Nastavitve > Geslo PIN«. V prvo polje vnesite trenutni PIN, v naslednji dve pa novega.

5. Kaj storiti - izbrisal sem aplikacijo Mobilna banka GO! in/ali SMS sporočilo za prenos aplikacije?

Če ste aplikacijo pomotoma ali namenoma izbrisali z vašega mobilnega telefona, boste preprosto ponovili postopek aktivacije. To lahko storite v najbližji poslovni enoti s klicem v kontaktni center (080 88 00), pri čemer morate imeti predhodno nastavljeno  varnostno vprašanje in odgovor za identifikacijo, ali pa prek Online banke. Način prenosa in namestitve aplikacije je  enak kot ob prvi namestitvi.

 

Mobilno banko GO! si lahko aktivirate tudi sami prek aplikacije, za aktivacijo pa potrebujete le 19-mestno PAN številko vaše debetne kartice (nahaja se na hrbtni strani Maestro kartice), ki jo potrdite še z vašo telefonsko številko.

6. Ali lahko večkrat uporabim aktivacijsko kodo?

Aktivacijska koda je namenjena enkratni uporabi in je časovno omejena  za Mobilno banko GO! je veljavna 72 ur, za mobilni žeton pa 24 ur.  Po uspešni aktivaciji aktivacijska koda ni več uporabna za nadaljnjo uporabo. Če aplikacije ne aktivirate v roku 72 oziroma 24 ur, lahko novo aktivacijsko kodo  pridobite prek Online banke, kontaktnega centra (080 88 00), pri čemer morate imeti predhodno nastavljeno varnostno vprašanje in odgovor za identifikacijo, ali svetovalcu v poslovni enoti.

7. Koliko časa je veljavna aktivacijska koda in zakaj?

Aktivacijska koda za Mobilno banko GO! je zaradi varnostnih razlogov veljavna 72 ur, za mobilni žeton pa 24 ur.

Po uspešni aktivaciji aktivacijska koda ni več uporabna za nadaljnjo uporabo. Če aplikacije ne aktivirate v roku 72 oziroma 24 ur, lahko novo aktivacijsko kodo pridobite prek Online banke, kontaktnega centra (080 88 00), pri čemer morate imeti predhodno nastavljeno varnostno vprašanje in odgovor za identifikacijo, ali pri svetovalcu v poslovni enoti.

8. Ali potrebujem žeton za uporabo Mobilne banke GO!?

Za uporabo Mobilne banke GO! ni potrebna uporaba žetona. Ob prvi prijavi aplikacija od vas zahteva nastavitev  gesla, ki služi kot geslo za vstop v aplikacijo in tudi kot geslo za podpis nalogov.

9. Katero uporabniško ime vnesti ob aktivaciji ter ali so kakšne posebnosti ob vnosu?

Uporabniško ime za uporabo Mobilne banke GO! je navedeno na pristopni izjavi za spletno in mobilno banko, ki ste jo prejeli pri vašem svetovalcu ob aktivaciji ene izmed omenjenih storitev. Pri vpisu uporabniškega imena morate biti pozorni na velike in male črke uporabniškega imena.

10. Ali lahko Mobilno banko GO! uporabljam na več mobilnih telefonih?

Uporaba Mobilne banke GO! je z enim uporabniškim imenom možna le na enemu mobilnem telefonu. 

11. Kako lahko izvedem plačilo prek Mobilne banke GO!?

Po prijavi v aplikacijo lahko plačilo izvedete tako, da kliknete na ikono UniCredit ter izberete Plačila. Plačilo lahko izvršite s funkcijo Slikaj in plačaj, s skeniranjem QR kode na računu oz. položnici ali s skeniranjem dela plačila na položnici. Poleg tega imate tudi možnost plačila iz predloge in ročnega vnosa podatkov.

12. Kako lahko podpišem nalog prek Mobilne banke GO!?

Naloge pripravljene v Mobilni banki GO! podpišete z enako PIN številko, kot jo uporabljate za vstop v aplikacijo oz. s prstnim odtisom,  če imate to opcijo vključeno.

13. Ali lahko kot poslovni uporabnik koristim Mobilno banko GO!?

Kot poslovni uporabnik oz. uporabnik
BusinessNet-a Mobilne banke GO! ne morete uporabljati. Poslovnim uporabnikom je na voljo Mobilna banka PRO!

14. Ali je provizija za plačilo nalogov preko Mobilne banke GO! enaka kot v Online banki?

Provizija za plačilo nalogov v Mobilni banki
GO! se zaračuna po isti tarifi, kot za plačilo nalogov v Online banki.

15. Kako deluje funkcionalnost Slikaj in plačaj?

V Mobilni banki GO! do funkcionalnosti Slikaj in plačaj dostopate tako, da na dnu ekrana podrsate navzgor. Ko se vam odpre meni,  izberite možnost Slikaj in plačaj. Nato izberite način plačila (Skeniraj QR kodo ali, Slikaj del plačila),). Glede na izbrano možnost s telefonom slikajte QR kodo ali del plačila. Aplikacija bo prebrane podatke iz QR kode ali iz poslikanih delov plačila samodejno vnesla v polja za plačilo. Nato izberete možnost »nadaljuj«. V naslednjem koraku preverite, če so vneseni podatki pravilni in jih potrdite s pritiskom na  »naslednji«. Za potrditev plačila pritisnite   »plačaj«.

16. Ali so kakšne omejitve pri nastavitvi gesla PIN?

PIN ne sme vsebovati manj kot 6 in ne več kot 8 številk. Geslo PIN je vedno numerično. Pri nastavitvi gesla PIN za Mobilno banko GO! in  za mobilni žeton ne uporabljajte enostavnih gesel (npr. 111111, 123456, 111999). Geslo PIN ne sme vsebovati samo istih številk (555555), zaporednih številk (123456) ali treh istih številk postavljenih v zaporedju (222444).

 Pri telefonih, ki podpirajo prsti odtis ali ID obraza (Face ID), lahko uporabnik na svojo lastno željo namesto svojega gesla PIN uporabi omenjeni funkcionalnosti na telefonu.

17. Kaj pomeni zastava, ki se pojavi ob aktivaciji mobilnega žetona?

Zastava, ki se pojavi ob aktivaciji mobilnega žetona, je asociacija na vaše geslo PIN za mobilni žeton. Vsakokrat, ko boste vpisali vaše geslo PIN, bo ob vstopu v mobilni žeton zahtevana potrditev zastave, ki je določena za vaše geslo.

18. Kaj moram storiti v primeru, ko se pojavi nepravilna zastava ob vstopu v mobilni žeton?

Pri uporabi napačnega gesla PIN ob vstopu v mobilni žeton se pojavi napačna asociacija oz. zastava. Če boste kljub temu generirali  vstopno geslo za Online banko oz. geslo za podpis, le-to ne bo delovalo. V tem primeru se ponovno vpišite v mobilni žeton in vnesite pravilno geslo PIN.

19. Ali si lahko zaklenim geslo PIN za vstop v mobilni žeton oz. Mobilno banko GO!?

Gesla PIN za vstop v mobilni žeton ni mogoče zakleniti, vendar pa se bo, kot varnostno opozorilo o napačnem vpisu gesla PIN, prikazala napačna asociacija oz. zastava.

Geslo PIN za vstop v Mobilno banko GO! se zaklene  po treh napačnih vnosih. V tem primeru je potrebno aplikacijo ponovno naložiti na vaš telefon in zahtevati novo aktivacijsko kodo 

20. Ali je geslo, ki ga generira mobilni žeton časovno omejeno?

Geslo, ki ga generira mobilni žeton, je omejeno na 30 sekund. V primeru, da ob vnosu gesla ob vstopu v Online banko prejmete obvestilo »Nepravilen poskus«, ponovno generirajte geslo in poskusite z vstopom.

21. Ali potrebujem internetno povezavo pri uporabi mobilnega žetona?

Internetna povezava pri uporabi mobilnega žetona ni potrebna. 

Zakaj je Mobilna banka varna?

Aplikacija Mobilna banka GO! uporablja najsodobnejše varnostne mehanizme za prenos podatkov in uporabo bančnih storitev.

Vsi podatki, ki se izmenjajo med aplikacijo in sistemom elektronskega bančništva se nahajajo na varovanem strežniku in so kriptirani po standardu AES z 256 bitno enkripcijo, ki onemogoča dekodiranje in zlorabo izmenjanih podatkov.

  • Podatki, vezani na račune in geslo, se ne shranjujejo v aplikaciji ali mobilni napravi.
  • Po treh minutah neaktivnosti se aplikacija samodejno zapre.
  • Po treh napačnih vnosih osebnega PIN gesla se aplikacija zaklene.
    Potrebna je ponovna aktivacija v poslovni enoti, prek Online banke ali na telefonski številki 080 88 00.  
  • Aplikacija je do vnosa osebnega gesla PIN prazna, osebni podatki o računih, plačilih in ostalih produktih se naložijo s prijavo v aplikacijo.
  • Podpisovanje plačil je v Mobilni banki GO! omejeno s transakcijskim limitom 1.000 EUR, podpis s prstnim odtisom pa s 300 EUR.

Kaj lahko vi naredite za varnost?

  • Podatkov za vstop v Mobilno banko GO! (uporabniško ime, osebno geslo PIN) ne zapisujete nikamor, niti v elektronsko ali SMS sporočilo.
  • Osebno geslo PIN je znano samo vam, saj ga ob vzpostavitvi storitve določite sami.
  • Priporočeno je nastaviti in vklopiti kodo za zaklepanje mobilnega telefona.
  • V primeru zamenjave mobilnega telefona je na novem telefonu potrebna namestitev in ponovna aktivacija Mobilne banke GO!
  • V primeru menjave telefonske številke ali mobilnega operaterja lahko aplikacijo še naprej brezskrbno uporabljate, saj je vezana samo na vaš mobilnik.
  • O izgubi ali kraji mobilnega telefona, na katerem uporabljate Mobilno banko GO!, obvestite svojega mobilnega operaterja in UniCredit Bank.

Zaščitite mobilno napravo z geslom

  • Mobilna naprava naj bo zaščitena s PIN kodo, geslom ali prstnim odtisom.
  • Nastavitev zaklepa zaslona naj bo čim krajša.
  • Geslo mobilne naprave ali PIN naj ne bosta enostavno ugotovljiva (npr. zaporedje številk, rojstni datum, ime otrok).
  • PIN kode, gesla naprave in ostalih varnostnih elementov nikoli ne delite z drugimi.

Varnostni nasveti pri zaščiti aplikacij

  • Mobilne aplikacije vedno nameščajte in posodabljate le iz uradnih trgovin mobilne naprave (Google Play, Apple Store).
  • Ob namestitvi aplikacije bodite pozorni na pravice, ki ji dodeljujete.
  • Na mobilno napravo vedno namestite varnostno programsko opremo, ki bo napravo ščitila pred morebitnimi riziki.
  • Na mobilno napravo ne shranjujte občutljivih informacij, kot so seznami gesel, kreditnih kartic in njihovih PIN kod.
  • Bodite previdni pri uporabi brezplačnih oziroma javnih Wi-Fi točk saj največkrat niso varne.
  • Izklopite Bluetooth vmesnik, kadar ni v uporabi.
  • Naprave ne odklepajte v stanje neomejenega dostopa oziroma ne posegajte v sistemske nastavitve (root, jailbreak).
  • Mobilno napravo in mobilne aplikacije redno posodabljajte in nameščajte nadgradnje.

Vstop in podpisovanje transakcij s prstnim odtisom

Za uporabo bralnika prstnih odtisov za namen vstopa in podpisovanja transakcij v Mobilni banki GO! se odločite po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Banka ne jamči ali odgovarja za delovanje ali pravilnost delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi – za to je v celoti odgovoren proizvajalec vaše mobilne naprave. Glede aktivacije in opisa delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi preverite v navodilih proizvajalca.

*Nad zneskom 300 EUR boste morali podpis transakcije še potrditi s svojo PIN številko, ki ste jo izbrali ob aktivaciji aplikacije. Zgornja višina limita za podpis transakcij je nastavljena s strani banke in je ni možno spreminjati. Za nastavitev nižjega limita lahko obiščete vašo Online banko in kadarkoli spremenite transakcijski in dnevni limit, pri čemer bo nastavljen limit upoštevan za oba kanala Online banka in Mobilna banka GO!.

Spinning wheel animation

Loading