Posodobitev aplikacije Mobilna banka GO! - december 2019

 

Aplikacijo Mobilna banka GO! nenehno nadgrajujemo in dopolnjujemo s koristnimi rešitvami, saj vam želimo ponuditi aktualne vsebine in storitve, ki jih potrebujete.

Z vsako novo različico aplikacije si prizadevamo, da je uporabniška izkušnja še boljša, vaše bančno poslovanje pa enostavnejše in hitrejše.

Decembrske novosti

POSODOBLJENA KOMUNIKACIJA Z BANKO

 

V sekciji Sporočil je sedaj na voljo možnost pošiljanja sporočil banki. Glede na vaše potrebe in zanimanje so sekcije razdeljene na Splošne informacije, Tehnično podporo in Naročilo produktov. Pri Naročilu produktov lahko izberete tudi način komunikacije z Banko - preko e-pošte ali telefonske številke.

 

 
 
 

 

Sodelujte v nagradni igri in zadenite iPhone 11!

 


Novosti v letu 2019

Leta 2019 smo v Mobilni banki GO! poleg možnosti »Pošiljanja sporočil banki« uvedli še nekatere druge uporabne novosti.

V Mobilni banki GO! je na voljo tudi pregled in nastavitev dnevnega in transakcijskega limita v mobilni in spletni banki. To lahko storite v Nastavitvah aplikacije, sprememba pa bo veljavna takoj po potrditvi zneska.

 

Preko Mobilne banke GO! je poleg domačih plačil možno izvesti tudi nakazila v tujino in sicer v vse države, ki podpirajo račune v IBAN obliki.

Aktivacija mobilne banke je še preprostejša. Naj si bo to prva aktivacija ali ponovna aktivacija zaradi novega telefona, lahko aktivacijo Mobilne banke GO! v celoti opravite kar v aplikaciji. Vse, kar potrebujete, je številka vaše Maestro debetne kartice in uporabniško ime za digitalno bančništvo.

Podrobnejša navodila za aktivacijo najdete v dokumentu Aktivacija mobilne banke.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo