Banka na daljavo

Uporaba spletnega bančništva in drugih poti elektronskega bančništva podjetjem in podjetnikom lajša dnevno upravljanje plačilnega prometa. Spletna banka prihrani čas in denar. V UniCredit Bank lahko izberete med tremi ali vse tri elektronske poti.

Spletna banka BusinessNet je produkt skupine UniCredit, podjetju omogoči vsa bančna opravila, ki so del ustaljenega poslovanja.

Zakaj BusinessNet

Sistem spletnega bančništva je namenjen tako podjetjem z manjšim obsegom poslovanja, kot tudi zahtevnejšim uporabnikom z večjim obsegom plačilnega prometa. BusinessNet je dostopen prek različnih brskalnikov in operacijskih sistemov in prav vse je mogoče opraviti z (mobilnega) delovnega mesta ali pa od doma.

Več o tem preberite tukaj

Oddaljena pomoč

Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.

SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ

Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.

Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:

  • nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
  • pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
  • upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.

Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.

Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam

Mobilna banka za vse vrste mobilnih naprav

Za starejše mobilne telefone, Blackberry in pametne telefone Android (od ver. 2.2 naprej), iOS (od ver. 4.3 naprej) in WindowsPhone (ver. 8.0 in naprej). Za izbrane naprave Samsung in Apple tudi z možnostjo hitrega in varnega vstopa v aplikacijo s pomočjo čitalca prstnih odtisov.

Na voljo tudi za tablične računalnike

Želim aktivirati mobilno banko Zanima me

Za tiste, ki še niste z nami

Aplikacija GO! vsakomur, ki jo želi naložiti in uporabljati na svojem pametnem telefonu ali tablici, ponuja nekaj uporabnih reči:

  • Kontakti. S parimi tapi do kontaktnega email naslova in recimo urnika podpore uporabnikom.
  • Poišči UniCredit. Z geo lokacijska storitvijo (GPS lokator) hitro lociraš svoji trenutni lokaciji najbližjo poslovalnico ali bankomat v celotni mreži skupine UniCredit; poleg poslovalnice se izpišeta tudi naslov in telefonska številka, z enim samim tapom pa tudi do zemljevida in navodil za pot. V tej rubriki lahko sezname uporabno filtriraš tako, da aplikacija prikaže le bankomate ali pa samo poslovalnice - in to le tiste poslovalnice, ki so ta trenutek odprte.
  • m-Žeton. V aplikaciji se nahaja tudi UniCredit Bank m-žeton ali generator gesel, ki vam služi za vstopanje in podpisovanje nalogov v spletni banki Online b@nka.
  • Menjalnica. V aplikaciji najdete priročno menjalnico za različne denarne valute. Lahko preračunavate iz valute v valuto po aktualnem prodajnem, srednjem in nakupnem tečaju UniCredit Bank.
  • Predstavitev. V DEMO okolju preizkusite delovanje in se razgledate po aplikaciji, kaj vse vam bo na voljo potem, ko boste vanjo vstopili z vnosom gesla PIN.

Omejitve pri uporabi Mobilne banke GO!, ki veljajo le za poslovne uporabnike.

  1. Ne omogoča oddaljenega podpisovanja.
  2. Ne omogoča kolektivnega podpisovanja.

Kaj potrebujem za namestitev aplikacije GO!?

  • Mobilni telefon ali tablico z dostopom do interneta, ki nudi podporo aplikacijam Java ME (MIDP 2.0 / CLDC 1.1 support), ima nameščen operacijski sistem Android, iOS ali Windows Phone 8.
  • Dovolj razpoložljivega spomina. Predvsem na starejših mobilnih napravah je pomembno, da na mobilniku zagotovite najmanj 400Kb spomina, ki naj bo namenjen izključno nameščanju in uporabi Java ME aplikacije GO!. Pri sodobnih mobilnih napravah to ni vprašanje.
  • Odprt transakcijski oziroma osebni bančni račun pri UniCredit Bank.
  • Aktivirajte svojo Go! v spletni banki. Če že uporabljate našo aplikacijo za spletno bančništvo (Online b@nka), potem lahko naročilo za aktivacijo storitve GO! oddate kar tam, v svoji spletni banki, ali podpišite pristopno izjavo za vklop storitve Mobilna banka GO! v eni od poslovalnic.

Kaj je UniCredit m-žeton?

Sestavni del aplikacije Mobilna banka GO! za pametne telefone in tablice, tako za Android, iOS in WindowsPhone 8, je tudi m-žeton. UniCredit m-žeton lahko v celoti nadomesti obstoječi fizični žeton, ki se trenutno uporablja za vstop in podpisovanje v spletni banki Online b@nka. V m-žeton lahko na izbranih napravah vstopite tudi s pomočjo svojega prstnega odtisa.

Čitalec prstnih odtisov (Touch ID) in GO!

Vaš prstni odtis lahko shranite v čitalec prstnih odtisov mobilne naprave in ga izberete kot preferenčno možnost za odklepanje mobilne naprave. S tem istim prstnim odtisom lahko vstopate tudi v aplikacijo GO! še enostavneje in hitreje kot do sedaj. Namesto vnosa in potrditve številke PIN lahko v aplikacijo Mobilna banka GO! po novem vstopite tudi z rahlim dotikom prsta, v kolikor to možnost predhodno omogočite tudi v nastavitvah aplikacije Mobilna banka GO!.

Storitev je trenutno na voljo na napravah Apple iPhone 5S, 6 in 6 plus ter na vseh novejših Android napravah (Samsung Galaxy S5, S6, Note 4 in Alpha).


OPOZORILO!

Za uporabo bralnika prstnih odtisov za namen vstopa v Mobilno banko GO! se odločite po lastni presoji in na lastno odgovornost. Banka ne jamči ali odgovarja za delovanje ali pravilnost delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi – za to je v celoti odgovoren proizvajalec vaše mobilne naprave. Glede aktivacije in opisa delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi preverite v navodilih proizvajalca.

Pogosta vprašanja

Kako lahko preverim, ali moja naprava omogoča prstni odtis?
Naprave, ki trenutno omogočajo prstni odtis so: Android naprave Samsung Galaxy S5, S6, Note4 in Alpha, v kratkem tudi iPhone 5S, iPhone 6 in iPhone 6 Plus.

Ali je dostop s prstnim odtisom varen?
Dostop s prstnim odtisom ima enako raven varnosti kot osebna številka PIN in je namenjen predvsem hitrejšemu in enostavnejšemu načinu vstopa v aplikacijo Mobilna banka GO!. Za opravljanje plačil boste morali še vedno, kot ste bili vajeni do sedaj, plačilo potrditi še s 6-mestno PIN številko, ki ste jo določili ob aktivaciji storitve.

Kam se shranijo prstni odtisi?
Aplikacija UniCredit Mobilna banka GO! ne shranjuje vaših prstnih odtisov. Vsi prstni odtisi so shranjeni lokalno v vaši napravi z ustrezno enkripcijo, ki je ni možno izvoziti in se nikoli ne pošilja na strežnik.

Ali lahko svoj prstni odtis registrira več oseb?
Ob vklopu storitve v aplikaciji Mobilna banka GO! boste do vašega računa lahko dostopali z vsemi prstnimi odtisi, ki ste jih shranili v vaši napravi, zato bodite posebej pozorni na to, da v napravi hranite le vaše prstne odtise.

Prstni odtis že uporabljam, kako ga lahko aktiviram v aplikaciji?
Obstoječi uporabniki, ki ste se že posodobili z zadnjo različico aplikacije Mobilna banka GO! in uporabljate napravo, ki omogoča bralnik prstnih odtisov, lahko storitev vključite v aplikaciji Mobilna banka GO! v nastavitvah. V kolikor aplikacije še nimate – jo boste prenesli in aktivirali zdaj prvič, se bo možnost storitve ponudila v postopku aktivacije aplikacije GO!.

Splošni pogoji uporabe in cenik storitev

Celovit, uporabniško prijazen sistem, ki omogoča poslovanje z več bankami z istim programom in varnostno opremo.

Kaj je E-bank

Gre za slovensko rešitev elektronskega bančništva, ki ga uporablja 70 odstotkov vseh pravnih oseb v Sloveniji, omogoča pa celovito opravljanje plačilnega prometa doma in s tujino.

Več o tem preberite tukaj

Oddaljena pomoč

Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.

SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ

Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.

Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:

  • nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
  • pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
  • upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.

Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.

Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam

Čestitamo vsem uporabnikom plačilnih storitev, ki ste že prešli na uporabo standarda ISO 20022 XML.

Kaj je to in zakaj je

Z namenom poenotenja izmenjave datotek plačilnega prometa v SEPA območju je od 1. februarja 2014 dalje obvezna uporaba podatkovnega standarda ISO XML 20022.

Več o tem preberite tukaj

Enostavna in varna oddaja gotovine z dostopnostjo 24 ur na dan. Oddana gotovina je v zavarovana pred tatvino.

Dnevno nočni trezor
  • Dostopnost 24 ur dnevno.
  • Zmanjša tveganje shranjevanja gotovine v blagajnah.
  • Vsebina je zavarovana.
  • Časovni prihranek.

Obrazec za polog gotovine v dnevno nočni trezor: Interni nalog za polog sredstev na račun. Oddaja gotovine v dnevno nočni trezor je mogoča v vseh naših poslovalnicah.

Dokumentacija za vse sisteme elektronskega bančništva

Na svoj računalnik lahko prenesete dokumente in obrazce, ki jih boste potrebovali za vzpostavitev kateregakoli sistema elektronskega bančništva pri UniCredit Bank.

01-NAROCILNICA_STORITEV_ELEKTRONSKEGA_BANCNISTVA-NOVEMBER_2014 PDF 157 kB Prenesi
02-VLOGA_ZA_VKLOP_SPREMEMBO_ALI_BLOKADO_ELEKTRONSKE_BANKE-NOVEMBER_2 PDF 478 kB Prenesi
03-TEHNICNE_ZAHTEVE_ZA_SISTEME_ELEKTRONSKEGA_BANCNISTVA-UNICREDIT PDF 196 kB Prenesi
04-PRIPOROCILA_ZA_OPRAVLJANJE_PLACILNEGA_PROMETA_PREKO_SISTEMOV_E PDF 273 kB Prenesi
05-SPLOSNI_POGOJI_ZA_UPORABO_SISTEMOV_ELEKTRONSKEGA_BANCNISTVA_ZA PDF 78 kB Prenesi

Dokumentacija za BusinessNet in Mobilno banko GO!

01-PRISTOJNOSTI_POOBLASCENCA_SISTEMA_BUSINESSNET-NOVEMBER_2013 PDF 397 kB Prenesi

Dokumentacija za E-bank

01-PRISTOJNOSTI_POOBLASCENCA_SISTEMA_E-BANK-NOVEMBER_2013 PDF 814 kB Prenesi
02-RAZLOGI_ZA_NON-STP_PROVIZIJO_E-BANK-UNICREDIT-BANK PDF 369 kB Prenesi
03-PRIROCNIK_ZA_PLACILNI_PROMET_V_DOMOVINI_(DPP)-UNICREDIT-BANK PDF 4 MB Prenesi
04-PRIROCNIK_ZA_PLACILNI_PROMET_S_TUJINO_(PPT)-UNICREDIT-BANK PDF 5 MB Prenesi
05-UVOZNO_ IZVOZNI_FORMAT_ISO_SEPA_XML-UNICREDIT-BANK PDF 994 kB Prenesi
06-UVOZNO_IZVOZNI_FORMAT_SWIFT-UNICREDIT-BANK PDF 1 MB Prenesi

Dokumentacija za naročilo naprednega kvalificiranega digitalnega potrdila

01-ZAHTEVEK-ZA-PRIDOBITEV-DIGITALNEGA-POTRDILA-UNICREDIT-BANK PDF 208 kB Prenesi
02-KROVNA-NAROCILNICA-UNICREDIT-BANK PDF 290 kB Prenesi
03-NAVODILA-ZA-PRIDOBITEV-IZPISKA-IZ-USTREZNEGA-REGISTRA-UNICREDI PDF 241 kB Prenesi

Dokumentacija za dnevno nočni trezor

OBRAZEC_INTERNI_NALOG_ZA_POLOG_SREDSTEV_NA_RACUN-UNICREDIT_BANK PDF 297 kB Prenesi

Poiščemo odgovore na vaša vprašanja. Od ponedeljka do petka med 8. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro na brezplačni telefonski številki 080 88 00. Ob nedeljah nam pišite na naš elektronski naslov info@unicreditgroup.si

Podpora uporabnikom

Za pomoč in informacije o uporabi sistemov elektronskega bančništva, lahko pokličete našo podporo za uporabnike, ki je na voljo vsak delovni dan med 8:00 in 16:00 uro.

Podpora uporabnikom je dosegljiva na telefonski številki: (01) 5876 930 ali preko elektronske pošte na naslovih:

Naročite povratni klic

Poklicali vas bomo. Posredujte nam svoje ime, kontaktni telefon in e-poštni naslov.

Mobile Phones

Mobilna banka GO!

Aplikacija je na voljo za posameznike (fizične osebe) in samostojne podjetnike.

ali ali

Tu smo za vas

Kontaktni center
080 88 00
Brezplačni klic
Kontaktni center
+386 40 636 898
Klic iz tujine

Tečajna lista za podjetnike

AUD
Na tečajno listo

Loading