slika

Kontaktni center

Telefonske številke za vse, kar vam nudimo:

  • Splošne informacije
  • Online b@nka, Mobilna banka GO! in kartice
  • Hal E-bank, BusinessNet, POS, preklic kartice
  • Virtualna poslovalnica

Splošne informacije
 

Klic iz Slovenije: 

080 88 00

Klic iz tujine (tonska izbira 1): 

+386 1 5876 600

E-mail: 

info@unicreditgroup.si

  • Splošne informacije o bančnih produktih(računi, krediti, varčevanje),
  • Organiziranje sestankov v poslovalnicah po vaši želji(krediti, odprtje računa)((tukaj bi lahko bil link/prevezava do obrazca, da preko spleta oddajo povpraševanje za sestanek in mi to potem sprejmemo preko maila 1* in pa možnost informativnega izračuna za PK/SK(da stranke ne iščejo še to) ali pa kar link do navodil za pridobitev hitrega kredita do 5000 EUR preko interneta-preko OB))
  • Preverjanje prilivov/odlivov z ustrezno identifikacijo,
  • Kontaktni podatki od svetovalcev/prevezava do svetovalcev,
  • Informacije o delovnem času poslovalnic, ((link do delovnih časov))
  • Informacije o menjalnih tečajih, ((link do menjalnih tečajev))
  • Informacije o tarifah(nakazila, žeton,..) ((link do cenika za prebivalstvo))
  • Tehnična podpora za fizične osebe

    080 8800 ali +386 1 5876 600 (klic iz tujine) ali e nalosv online@unicreditgroup.si

    Tonska izbira 2

     

    • Mobilno banko GO na telefonu(nove aktivacijske kode za mobilni banko in mobilni žeton)

    Tehnična podpora za pravne osebe

    +386 1 5876 930 (od 8:00 do 16:00 med tednom) ali e nalsov e-bank@unicreditgroup.si

     

    • Mobilno banko GO na telefonu(nove aktivacijske kode za mobilni banko in mobilni žeton)

    Online b@nka, Mobilna banka GO! in kartice

     

    080 8800 ali +386 1 5876 600(klic iz tujine) (tonska izbira 2 in 3) ali e nalosv online@unicreditgroup.si (za fizične osebe)

     

    Tehnična podpora na daljavo za vse težave v povezavi z fizičnimi osebami-osebni računi:

    • Mobilno banko GO na telefonu(nove aktivacijske kode za mobilni banko in mobilni žeton),
    • Online banko na računalniku(zahtevki za limite, naročilo novih kartic VISA/MASTERCARD, PIN kode, 3DS secure, trajniki sklenjeni, nakazila preko spleta,bančni izpiski,..),
    • Bančne kartice-MasterCard ter VISA(preklic podvojenih rezervacij, spletno nakupovanje, aktivacija kartic)

     

     

     

    Za pravne osebe: Hal E-bank in BusinessNet
     

    +386 1 5876 930 (od 8:00 do 16:00 med tednom) ali e nalsov e-bank@unicreditgroup.si (za pravne osebe)

     

    Za vse težave v zvezi s elektronskim poslovanjem za pravne osebe-poslovni računi glede BussinessNet-a, Halcoma in Mobilne Banke PRO.

     

    POS terminali

     

    +386 1 2528 441 ali e naslov pos@unicreditgroup.si

     

    Za naročilo POS trakov in težave s POS terminali

    ((lahko se doda link to POS terminalov: https://www.unicreditbank.si/si/podjetja/upravljanje-z-denarjem/pos-terminal.html#posterminal ))

    Preklic kartice zaradi zlorabe/izgube/kraje-Bankart

     

    +386 1 583 41 83 (so dosegljivi 24 ur na dan)

     

    Če ste kartico izgubili oziroma, da ste na kakšen drug način ostali brez kartice, morate nemudoma poklicati na zgornjo telefonsko številko za preklic kartice. Za zlorabe se morate potem oglasiti v poslovni enoti, kjer se odda reklamacijski zapisnik in naroči nova kartica.

    Virtualna poslovalnica

     

    ((Posebne telefonske številke ni, pokličejo na navadno telefonsko številko in potem jih prevežemo od Maruške ali Aleksandre, če pa oni preko maila pošljejo zahtevek jih pa onidve kontaktirata nazaj)) 080 88 00 ali e naslov virtual@unicreditgroup.si.

     

    Pomoč pri odpiranju računa preko spleta in najem kredita preko spleta ALI za spletno odprtje računa in za naše stranke, ki izpolnjujejo vse kriterije (teh je kar nekaj) lahko v celoti oddajo vlogo za hitri kredit preko spleta.

    UniCredit Logo