Mobilna banka

Kako lahko pridobim aplikacijo Mobilna banka GO!?
Kako aktiviram mobilno banko?
Kako pridobim aktivacijsko kodo?
Kako spremenim PIN geslo, s katerim vstopam v aplikacijo?
Ali lahko aktivacijsko kodo uporabim večkrat?
Koliko časa je veljavna aktivacijska koda?
Ali potrebujem žeton za uporabo Mobilne banke GO!?
Katero uporabniško ime vnesem ob aktivaciji in ali so kakšne omejitve ob vnosu?
Ali lahko Mobilno banko GO! uporabljam na več mobilnih telefonih?
Ali lahko kot poslovni uporabnik koristim Mobilno banko GO!?
Ali je provizija za plačilo nalogov preko Mobilne banke GO! enaka kot v Online banki?
Ali so kakšne omejitve pri nastavitvi gesla PIN?
Kaj pomeni zastava, ki se pojavi ob aktivaciji mobilnega žetona?
Kaj moram storiti v primeru, ko se pojavi nepravilna zastava ob vstopu v mobilni žeton?
Ali si lahko geslo PIN za vstop v mobilni žeton oz. mobilno banko zakleni?
Ali za uporabo mobilnega žetona potrebujem internetno povezavo?
Kje v svoji mobilni banki lahko urejam limite?
Kje v svoji mobilni banki najdem izpiske?

 

 

Niste našli odgovora na svoje vprašanje?

PIŠITE NAM

ali nas pokličite na 080 88 00.

 

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo