Vedno tam,

kjer jo potrebujem

Mobilna banka PRO!

  • za podjetnike in mala podjetja

Več o mobilni banki PRO

Prednosti

Enostavna za uporabo

Preprosta menijska navigacija in enostaven način plačevanja.

Visoka varnost

Podatki, vezani na račune in geslo, se nahajajo na varovanem strežniku.

Možnost vpogleda 24/7

Dostop do bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli. 

Prihranek časa in denarja

Popolnoma brezplačna in hitra namestitev aplikacije.

Kaj vam omogoča?

  • Vpogled v stanje na računih.
  • Plačevanje položnic s funkcijo Slikaj del plačila.
  • Možnost vstopa v aplikacijo s prstnim odtisom.
  • Celovit pregled kartičnega poslovanja.
  • Pregled najbližjih poslovalnic in bankomatov.
  • Aktualen menjalni tečaj.

Postopek aktivacije

  • Naročilo za aktivacijo lahko oddate prek BusinessNet ali v eni izmed poslovalnic.
  • Za namestitev aplikacije obiščite trgovino (AppStore in Google Play).
  • Izberite možnost namestitve aplikacije.
  • Vnesite uporabniško ime in aktivacijsko kodo, ki ste ju prejeli po SMS sporočilu.
  • Zaključite postopek aktivacije z izbranim osebnim geslom in potrditvijo.

Niste našli odgovora na vaše vprašanje? POTREBUJEM POMOČ

Mobilni žeton

  • Za vstop v BusinessNet v celoti nadomešča fizični žeton.
  • Ena izmed funkcionalnosti aplikacije Mobilna banka PRO! – vedno na dosegu roke.
  • Enostavna in hitra namestitev za Android in iOS.
  • Brezplačna namestitev in aktivacija prek naročila v poslovalnici.
  • Vstop v aplikacijo je možen s pomočjo prstnega odtisa.

Bi tudi vi imeli Mobilno banko PRO? ŽELIM MOBILNO BANKO

Varnostna priporočila in pomoč

Kaj potrebujem za namestitev aplikacije PRO!?
  • Mobilni telefon z dostopom do interneta, ki ima nameščen operacijski sistem Android (od ver. 4.4 KitKat naprej) ali iOS (od ver. 10 naprej).
  • Dovolj razpoložljivega spomina. Predvsem na starejših mobilnih napravah je pomembno, da na mobilniku zagotovite najmanj 400Kb spomina, ki naj bo namenjen izključno nameščanju in uporabi Java ME aplikacije PRO!. Pri sodobnih mobilnih napravah to ni vprašanje.
  • Odprt transakcijski oziroma osebni bančni račun pri UniCredit Bank.
  • Aktivirajte svojo PRO! v spletni banki. Če že uporabljate našo aplikacijo za spletno bančništvo (BusinessNet), potem lahko naročilo za aktivacijo storitve PRO! oddate v svoji spletni banki, ali podpišite pristopno izjavo za vklop storitve Mobilna banka PRO! v eni od poslovalnic.

Za izbrane naprave Samsung in Apple tudi z možnostjo hitrega in varnega vstopa v aplikacijo s pomočjo čitalca prstnih odtisov.

Kaj je UniCredit mobilni žeton?

Sestavni del aplikacije Mobilna banka PRO! za pametne telefone je tudi m-žeton. UniCredit m-žeton lahko v celoti nadomesti obstoječi fizični žeton, ki se trenutno uporablja za vstop in podpisovanje v spletni banki BusinessNet.

Čitalec prstnih odtisov (Touch ID) in PRO!

Vaš prstni odtis lahko shranite v čitalec prstnih odtisov mobilne naprave in ga izberete kot preferenčno možnost za odklepanje mobilne naprave. S tem istim prstnim odtisom lahko vstopate tudi v aplikacijo PRO! še enostavneje in hitreje kot do sedaj. Namesto vnosa in potrditve številke PIN lahko v aplikacijo Mobilna banka PRO! po novem vstopite tudi z rahlim dotikom prsta, v kolikor to možnost predhodno omogočite tudi v nastavitvah aplikacije Mobilna banka PRO!.


OPOZORILO!

Za uporabo bralnika prstnih odtisov za namen vstopa v Mobilno banko PRO! se odločite po lastni presoji in na lastno odgovornost. Banka ne jamči ali odgovarja za delovanje ali pravilnost delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi – za to je v celoti odgovoren proizvajalec vaše mobilne naprave. Glede aktivacije in opisa delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi preverite v navodilih proizvajalca.

Pogosta vprašanja

Ali je dostop s prstnim odtisom varen?

Dostop s prstnim odtisom ima enako raven varnosti kot osebna številka PIN in je namenjen predvsem hitrejšemu in enostavnejšemu načinu vstopa v aplikacijo Mobilna banka PRO!. Za opravljanje plačil boste morali še vedno, kot ste bili vajeni do sedaj, plačilo potrditi še s 6-mestno PIN številko, ki ste jo določili ob aktivaciji storitve.

Kam se shranijo prstni odtisi?
Aplikacija UniCredit Mobilna banka PRO! ne shranjuje vaših prstnih odtisov. Vsi prstni odtisi so shranjeni lokalno v vaši napravi z ustrezno enkripcijo, ki je ni možno izvoziti in se nikoli ne pošilja na strežnik.

Ali lahko svoj prstni odtis registrira več oseb?
Ob vklopu storitve v aplikaciji Mobilna banka PRO! boste do vašega računa lahko dostopali z vsemi prstnimi odtisi, ki ste jih shranili v vaši napravi, zato bodite posebej pozorni na to, da v napravi hranite le vaše prstne odtise.

Prstni odtis že uporabljam, kako ga lahko aktiviram v aplikaciji?
Obstoječi uporabniki, ki ste se že posodobili z zadnjo različico aplikacije Mobilna banka PRO! in uporabljate napravo, ki omogoča bralnik prstnih odtisov, lahko storitev vključite v aplikaciji Mobilna banka PRO! v nastavitvah. V kolikor aplikacije še nimate – jo boste prenesli in aktivirali zdaj prvič, se bo možnost storitve ponudila v postopku aktivacije aplikacije PRO!.

Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

Pokličite nas na telefonsko številko 080 88 00 ali 01 5876 930 od ponedeljka do petka med 7. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro.

MOBILNA BANKA PRO! NAVODILA ZA UPORABNIKE PDF 499kB Prenesi
PRISTOJNOSTI POOBLAŠČENCA SISTEMA BUSINESSNET IN MOBILNA BANKA PRO PDF 350kB Prenesi

Zakaj je Mobilna banka varna?

Aplikacija Mobilna banka PRO! uporablja najsodobnejše varnostne mehanizme za prenos podatkov in uporabo bančnih storitev.

Vsi podatki, ki se izmenjajo med aplikacijo in sistemom elektronskega bančništva se nahajajo na varovanem strežniku in so kriptirani po standardu AES z 256 bitno enkripcijo, ki onemogoča dekodiranje in zlorabo izmenjanih podatkov.

  • Podatki, vezani na račune in geslo, se ne shranjujejo v aplikaciji ali mobilni napravi.
  • Po treh minutah neaktivnosti se aplikacija samodejno zapre.
  • Po treh napačnih vnosih osebnega PIN gesla se aplikacija zaklene. Potrebna je ponovna aktivacija v poslovni enoti, prek BusinessNet ali na telefonski številki 01 5876 930.  
  • Aplikacija je do vnosa osebnega gesla PIN prazna, osebni podatki o računih, plačilih in ostalih produktih se naložijo s prijavo v aplikacijo.
  • Podpisovanje plačil je v Mobilni banki PRO! omejeno s transakcijskim limitom 1.000 EUR.

Kaj lahko vi naredite za varnost?

  • Podatkov za vstop v Mobilno banko PRO! (uporabniško ime, osebno geslo PIN) ne zapisujete nikamor, niti v elektronsko ali SMS sporočilo.
  • Osebno geslo PIN je znano samo vam, saj ga ob vzpostavitvi storitve določite sami.
  • Priporočeno je nastaviti in vklopiti kodo za zaklepanje mobilnega telefona.
  • V primeru zamenjave mobilnega telefona je na novem telefonu potrebna namestitev in ponovna aktivacija Mobilne banke PRO!
  • V primeru menjave telefonske številke ali mobilnega operaterja lahko aplikacijo še naprej brezskrbno uporabljate, saj je vezana samo na vaš mobilnik.
  • O izgubi ali kraji mobilnega telefona, na katerem uporabljate Mobilno banko PRO!, obvestite svojega mobilnega operaterja in UniCredit Bank.

Varnostni nasveti pri zaščiti aplikacij

  • Mobilne aplikacije vedno nameščajte in posodabljate le iz uradnih trgovin mobilne naprave (Google Play, Apple Store).
  • Ob namestitvi aplikacije bodite pozorni na pravice, ki ji dodeljujete.
  • Na mobilno napravo vedno namestite varnostno programsko opremo, ki bo napravo ščitila pred morebitnimi riziki.
  • Na mobilno napravo ne shranjujte občutljivih informacij, kot so seznami gesel, kreditnih kartic in njihovih PIN kod.
  • Bodite previdni pri uporabi brezplačnih oziroma javnih Wi-Fi točk saj največkrat niso varne.
  • Izklopite Bluetooth vmesnik, kadar ni v uporabi.
  • Naprave ne odklepajte v stanje neomejenega dostopa oziroma ne posegajte v sistemske nastavitve (root, jailbreak).
  • Mobilno napravo in mobilne aplikacije redno posodabljajte in nameščajte nadgradnje.

Zaščitite mobilno napravo z geslom

  • Mobilna naprava naj bo zaščitena s PIN kodo, geslom ali prstnim odtisom.
  • Nastavitev zaklepa zaslona naj bo čim krajša.
  • Geslo mobilne naprave ali PIN naj ne bosta enostavno ugotovljiva (npr. zaporedje številk, rojstni datum, ime otrok).
  • PIN kode, gesla naprave in ostalih varnostnih elementov nikoli ne delite z drugimi.

Vstop s prstnim odtisom

Za uporabo bralnika prstnih odtisov za namen vstopa v Mobilno banko PRO! se odločite po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Banka ne jamči ali odgovarja za delovanje ali pravilnost delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi – za to je v celoti odgovoren proizvajalec vaše mobilne naprave. Glede aktivacije in opisa delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi preverite v navodilih proizvajalca.

Spinning wheel animation

Loading