E-bank

Hal E-Bank je prva rešitev elektronskega bančništva v Sloveniji in ena izmed prvih v svetu, ki kot najvišjo možno raven zaščite v elektronskem poslovanju uporablja pametno kartico na osnovi tehnologije PKI. Je paket bančnih storitev, ki vam omogoča celovito opravljanje plačilnega prometa doma, s tujino in v tujini. Paket omogoča izjemno zanesljivost elektronskega poslovanja, je preprost za namestitev in uporabo.

Kaj je E-bank

To je paket bančnih storitev, ki omogoča celovito opravljanje plačilnega prometa doma in s tujino. Paket omogoča tudi izjemno zanesljivost elektronskega poslovanja, je preprost za namestitev in uporabo.

Sistem deluje po načelu odjemalec-strežnik in je na voljo v samostojni, mrežni in B2B različici. Vsem različicam je možno dodati tudi WEB različico, ki je namenjena oddaljenemu podpisovanju.

  • Personal E-bank (samostojna, enouporabniška različica) za manjša in srednje velika podjetja, kjer je ena oseba pooblaščena za dostop do elektronske banke.
  • Corporate E-bank (mrežna, večuporabniška različica) omogoča hkratni dostop vsem uporabnikom, ki so pooblaščeni za dostop do elektronske banke.
  • B2B E-bank (nadgrajena mrežna različica) omogoča neposredno izmenjavo dokumentov med informacijskim sistemom podjetja (ERP) in informacijskim sistemom banke.
  • WEB E-bank lahko služi kot dodatna funkcionalnost namestitvi Personal E-bank in Corporate E-bank, ki omogoča internetni dostop do oddaljenega podpisovanja nalogov ter do pregleda stanj in prometa. Ne omogoča priprave nalogov.
Komu je namenjena
  • Podjetjem, ki želite z enim orodjem za elektronsko bančništvo upravljati račune pri več slovenskih bankah.
  • Podjetjem, ki izmenjujete dokumente plačilnega prometa z računovodskimi aplikacijami podjetja (uvoz plačilnih nalogov, izvoz stanj, izpiskov in prometa).
  • Podjetjem, ki želite izkoristiti prednosti samostojnega, kolektivnega ali oddaljenega potrjevanja plačilnih nalogov.
  • Podjetjem z večjim obsegom plačilnega prometa.
  • Računovodske servise (pregled stanja in prometa, priprava in pošiljanje nalogov v oddaljeno podpisovanje).
  • Podjetja, ki želite izkoristiti prednosti novih plačilnih instrumentov.
  • Podjetja, ki želite procesirati SEPA plačila.
Kaj ponuja in omogoča
  • Posredovanje in pregled plačilnih nalogov v domačem in tujem plačilnem prometu, tudi z valuto vnaprej.
  • Opravljanje prenosov sredstev med lastnimi računi v domači in tuji valuti.
  • Spremljanje stanja in prometa na transakcijskih računih, odprtih v UniCredit Bank.
  • Izmenjavo podatkov z računovodskimi programi (format SEPA ISO Xml).
  • Možnost samostojnega ali kolektivnega podpisovanja plačilnih nalogov.
  • S pomočjo WEB E-bank je omogočen WEB dostop do oddaljenega podpisovanja, pregleda stanja in prometa.
  • Izvajanje plačil znotraj SEPA sheme in posredovanje plačil znotraj evro območja.
  • Sprejemanje in pošiljanje datotek SEPA direktnih obremenitev.
  • Pošiljanje datotek SEPA množičnih plačil.
  • Podporo računovodskim servisom (avtorizacija za več računov različnih podjetij) – večbančništvo.
  • Shranjevanje predlog za ponavljajoče plačilne naloge.
  • Uporabo novih plačilnih instrumentov (NPI).
  • Uporabo plačilnega prometa izven domovine (International Cash management).
  • Uporabo plačilnega prometa preko sistema EuropeanGate.
  • Sprejemanje Visa izpiskov vašega podjetja.
  • Vklop, uporaba in upravljanje storitve E-račun.
  • Prejem obvestil o prilivu in potrdil o izvršenih nakazilih v tujino (SWIFT potrdil).
  • Spremljanje tečajne liste.
  • Varno izmenjavo elektronskih sporočil z banko.
  • Uporabo programa tudi v angleškem jeziku.
  • Enostavne prehode na nove verzije programa.

Prenos in namestitev program na svoj računalnik

Pred namestitvijo programa vas prosimo, da preverite tehnične zahteve za sisteme elektronskega bančništva, ki jih najdete pod zavihkom »OBRAZCI IN DOKUMENTI«


Različica 20.0.2.00 je prilagojena zakonski uporabi podatkovnega standarda ISO XML 20022, kjer ostali formati TKDIS, ZBS XML, SWIFT niso omogočeni.

V kolikor še niste prešli na ustrezen format si lahko pomagate z brezplačno aplikacijo za konverzijo v ISO XML 20022, ki je na voljo tukaj.

Zaradi obsežnosti paketa, odsvetujemo prenos programa uporabnikom, ki uporabljate analogno modemsko povezavo za dostop do interneta.

SIFRANTI_ESLOG_1.6 _IN_UJP_DOPOLNITEV_V_VERZIJI_19.0.1.XX ZIP 7MB Prenesi

Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.

SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ

Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.

Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:

  • nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
  • pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
  • upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.

Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.

Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam

NAROČILNICA STORITEV ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA PDF 299kB Prenesi
02 - VLOGA ZA UKINITEV ALI BLOKADO ELEKTRONSKE BANKE PDF 331kB Prenesi
03-TEHNICNE_ZAHTEVE_ZA_SISTEME_ELEKTRONSKEGA_BANCNISTVA-UNICREDIT PDF 578kB Prenesi
04-PRIPOROCILA_ZA_OPRAVLJANJE_PLACILNEGA_PROMETA_PREKO_SISTEMOV_E PDF 273kB Prenesi
PRISTOJNOSTI_POOBLAŠČENCA_SISTEMA_E-BANK_MALA_PODJETJA PDF 384kB Prenesi
02-RAZLOGI_ZA_NON-STP_PROVIZIJO_E-BANK-UNICREDIT-BANK PDF 369kB Prenesi
SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO SISTEMOV ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA PDF 156kB Prenesi

Priročniki in navodila so na voljo na spodnjih povezavah


PRIROČNIKI ZA UPORABO PROGRAMA E-BANK                                                                                                                                                                                                                    PRENESI

IZMENJAVA HAL E-BANK DOKUMENTOV V ISO SEPA XML FORMATU                                                                                                                                                                                  PRENESI

IZMENJAVA HAL E-BANK DOKUMENTOV V S.W.I.F.T. FORMATU                                                                                                                                                                                            PRENESI

Dokumentacija za naročilo naprednega kvalificiranega digitalnega potrdila

ZAHTEVEK ZA PRIDOBITEV DIGITALNEGA POTRDILA PDF 467kB Prenesi
KROVNA NAROČILNICA PDF 742kB Prenesi
03-NAVODILA-ZA-PRIDOBITEV-IZPISKA-IZ-USTREZNEGA-REGISTRA-UNICREDI PDF 239kB Prenesi

Želim namestiti E-bank in potrebujem pomoč Na pomoč

Spinning wheel animation

Loading