E-bank
Hal E-Bank je prva rešitev elektronskega bančništva v Sloveniji in ena izmed prvih v svetu, ki kot najvišjo možno raven zaščite v elektronskem poslovanju uporablja pametno kartico na osnovi tehnologije PKI. Je paket bančnih storitev, ki vam omogoča celovito opravljanje plačilnega prometa doma, s tujino in v tujini. Paket omogoča izjemno zanesljivost elektronskega poslovanja, je preprost za namestitev in uporabo.
Prenos in namestitev program na svoj računalnik
Pred namestitvijo programa vas prosimo, da preverite tehnične zahteve za sisteme elektronskega bančništva, ki jih najdete pod zavihkom »OBRAZCI IN DOKUMENTI«
- Personal E-bank lahko prenesete na svoj računalnik na tej povezavi: http://www.halcom.si/si/pomoc/?action=showentry&data=176
- Corporate E-bank lahko prenesete na svoj računalnik na tej povezavi: http://www.halcom.si/si/pomoc/?action=showEntry&data=190
Različica 20.0.2.00 je prilagojena zakonski uporabi podatkovnega standarda ISO XML 20022, kjer ostali formati TKDIS, ZBS XML, SWIFT niso omogočeni.
V kolikor še niste prešli na ustrezen format si lahko pomagate z brezplačno aplikacijo za konverzijo v ISO XML 20022, ki je na voljo tukaj.
Zaradi obsežnosti paketa, odsvetujemo prenos programa uporabnikom, ki uporabljate analogno modemsko povezavo za dostop do interneta.
SIFRANTI_ESLOG_1.6 _IN_UJP_DOPOLNITEV_V_VERZIJI_19.0.1.XX | ZIP | 7MB | Prenesi |
Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.
SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ
Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.
Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:
- nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
- pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
- upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.
Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.
Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam
NAROČILNICA STORITEV ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA | 251kB | Prenesi | |
02 - VLOGA ZA UKINITEV ALI BLOKADO ELEKTRONSKE BANKE | 331kB | Prenesi | |
03-TEHNICNE_ZAHTEVE_ZA_SISTEME_ELEKTRONSKEGA_BANCNISTVA-UNICREDIT | 578kB | Prenesi | |
04-PRIPOROCILA_ZA_OPRAVLJANJE_PLACILNEGA_PROMETA_PREKO_SISTEMOV_E | 273kB | Prenesi | |
PRISTOJNOSTI_POOBLAŠČENCA_SISTEMA_E-BANK_MALA_PODJETJA | 384kB | Prenesi | |
02-RAZLOGI_ZA_NON-STP_PROVIZIJO_E-BANK-UNICREDIT-BANK | 369kB | Prenesi | |
SPLOŠNI POGOJI SISTEMOV ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA | 311kB | Prenesi |