Enostavno upravljanje
poslovnih financ
Online banka BusinessNet

Več o BusinessNet
Direktiva PSD2
Novosti, ki jih prinaša direktiva PSD2
Prednosti

Enostavna za uporabo
Preprosta menijska navigacija in enostaven način plačevanja.

Visoka varnost
Podatki, vezani na račune in geslo, se nahajajo na varovanem strežniku.

Možnost vpogleda 24/7
Dostop do bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli.
Kaj vam omogoča?

Mobilni žeton
- Za vstop v BusinessNet v celoti nadomešča fizični žeton.
- Ena izmed funkcionalnosti aplikacije Mobilna banka PRO! – vedno na dosegu roke.
- Enostavna in hitra namestitev za Android in iOS.
- Brezplačna namestitev in aktivacija prek naročila v poslovalnici.
- Vstop v aplikacijo je možen s pomočjo prstnega odtisa.

Odgovori na pogosta vprašanja
Spletna banka BusinessNet vam kot podjetju ali podjetniku omogoča, da bančne obveznosti svojega podjetja opravljate varno, hitro in preprosto, kadarkoli in kjerkoli. Za varnost je poskrbljeno, upravljate lahko več računov različnih klientov ter dostopate z vsakega računalnika, ki ima spletno povezavo. BusinessNet podpira večjezični sistem poslovanja.
Demo prikaz aplikacije BusinessNet si lahko gledate tukaj.
Varnostna priporočila pri uporabi BusinessNet
- V nastavitvah BusinessNet aktivirajte varnostno vprašanje in odgovor, ki ga poznate le vi. Svetujemo vam, da varnostna vprašanja redno preverjate in spreminjate.
- Do BusinessNet dostopajte preko uradne spletne strani.
- Spremljajte varnostna obvestila banke o morebitnih ponarejenih spletnih straneh.
- Redno skrbite za varnostne posodobitve na operacijskem sistemu in brskalniku, ki ju uporabljate za uporabo BusinessNet.
- Banka nikoli ne preverja vaših podatkov (številke plačilnih kartic, geslo za BusinessNet), po spletni pošti, zato jih ne zaupajte nikomur, tudi če ste za to zaprošeni.
- Uporabite možnost, da lahko sami omejite uporabo sredstev s spremembo transakcijskega in dnevnega limita v BusinessNet.
- Uporabe možnost dodatnih obveščanj v BusinessNet. Obveščanje lahko aktivirate sami in se izvajajo preko elektronske pošte.
- V primeru kakršnih koli nepravilnostih banko nemudoma obvestite na online[at]unicreditgroup.si.
- Za več podrobnosti o informacijski varnosti vam predlagamo vam obisk in pregled vsebin na internetni strani www.varninainternetu.si.
Plačila
Splošno
Oddaljena pomoč
Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.
SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ
Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.
Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:
- nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
- pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
- upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.
Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.
Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam
Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?
Pokličite nas na telefonsko številko 080 88 00 ali 01 5876 930 od ponedeljka do petka med 7. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro.