Enostavno upravljanje

poslovnih financ

Online banka BusinessNet

Več o BusinessNet

Direktiva PSD2

Novosti, ki jih prinaša direktiva PSD2

Prednosti

Enostavna za uporabo

Preprosta menijska navigacija in enostaven način plačevanja.

Visoka varnost

Podatki, vezani na račune in geslo, se nahajajo na varovanem strežniku.

Možnost vpogleda 24/7

Dostop do bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli. 

Kaj vam omogoča?

  • Pregled stanja in prometa na računih.
  • Plačilo položnic in prenos sredstev med lastnimi računi.
  • Domače plačilne transakcije in plačilne transakcije s tujino ter menjava deviz.
  • Pošiljanje plačilnih nalogov, tudi z datumom plačila vnaprej.
  • Aktivacija dodatnih računov (lastnih in pooblaščenih).
  • Naročanje uradnih potrdil o plačilu.
  • Izmenjava dokumentov plačilnega prometa z računovodskimi programi.
  • Dostop s katerekoli naprave, ki ima povezavo z internetom.
  • Mobilni žeton

    • Za vstop v BusinessNet v celoti nadomešča fizični žeton.
    • Ena izmed funkcionalnosti aplikacije Mobilna banka PRO! – vedno na dosegu roke.
    • Enostavna in hitra namestitev za Android in iOS.
    • Brezplačna namestitev in aktivacija prek naročila v poslovalnici.
    • Vstop v aplikacijo je možen s pomočjo prstnega odtisa.

    Želite tudi vi uporabljati BusinessNet? Pošlji povpraševanje

    Odgovori na pogosta vprašanja

    Spletna banka BusinessNet vam kot podjetju ali podjetniku omogoča, da bančne obveznosti svojega podjetja opravljate varno, hitro in preprosto, kadarkoli in kjerkoli. Za varnost je poskrbljeno, upravljate lahko več računov različnih klientov ter dostopate z vsakega računalnika, ki ima spletno povezavo. BusinessNet podpira večjezični sistem poslovanja.

    Demo prikaz aplikacije BusinessNet si lahko gledate tukaj.

    Prednosti spletne banke BusinessNet
    • Visoka stopnja varnosti.
    • Ceneje kot tradicionalno bančno poslovanje.
    • Preprosta uporaba.
    • Opravljanje domačih in tujih plačil tudi z valuto vnaprej.
    • Dostop do BusinessNet možen z vsakega računalnika z internetno povezavo.
    • Upravljanje z več računi različnih klientov.
    • Podpora večjezičnemu sistemu poslovanja.
    • Kolektivno podpisovanje z različnimi možnostmi pravic na uporabnika.
    • Izmenjava dokumentov plačilnega prometa z računovodsko aplikacijo podjetja v različnih oblikah datotek.
    Kaj omogoča spletna banka BusinessNet
    Storitve v spletni banki BusinessNet Pravne osebe z manjšim obsegom poslovanja Pravne osebe z večjim obsegom poslovanja
    Pregled stanja na računih (transakcijskih, varčevalnih, deviznih) Da Da
    Pregled prometa po računih (celoten arhiv prometa) Da Da
    Varno pošiljanje sporočil banki Da Da
    Pregled aktualnih obrestnih mer Da Da
    Pregled aktualne tečajnice Da Da
    Plačilni promet v domovini in tujini (plačilo položnic in nalogov, pregled direktnih bremenitev, ...) Da Da
    Pošiljanje plačilnih nalogov, tudi z datumom plačila vnaprej (do 30 koledarskih dni) Da Da
    Opravljanje prenosov sredstev med lastnimi računi Da Da
    Menjava deviz Da Da
    Aktivacija dodatnih računov (lastnih in pooblaščenih) Da Da
    Naročanje uradnih potrdil o plačilu Da Da
    Izmenjava dokumentov plačilnega prometa z računovodskimi programi Da Da
    Kolektivno podpisovanje Ne Da
    Dnevni elektronski izpiski plačilnega prometa Ne Da
    Vse to lahko opravite hitro in preprosto. Če ne verjamete, vas vabimo, da si delovanje BusinesNet ogledate v demo okolju.
    Komu je namenjena BusinessNet?
    • Podjetjem ali podjetnikom, ki želite prihraniti čas in denar pri opravljanju bančnih poslov.
    • Vsem podjetjem ali podjetnikom, ki želite ažuren pregled stanj na računih.
    • Podjetjem ali podjetnikom, ki želite izkoristiti prednosti internetnega dostopa do podatkov, shranjenih na bančnem strežniku.
    • Računovodskim servisom, ki pripravljate plačilne naloge za podjetja in podjetnike.
    • Podjetjem ali podjetnikom, ki želite uporabljati oddaljeno (distribuirano) podpisovanje iz različnih lokacij.
    • Podjetjem ali podjetnikom, ki potrebujete večjezični sistem poslovanja.
    • Mednarodnim podjetjem in podružnicam mednarodnih podjetij, ki uporabljate BusinessNet tudi v drugih državah.
    • Podjetjem ali podjetnikom, ki želite upravljati z računi v tujini.

    Varnostna priporočila pri uporabi BusinessNet

    1. V nastavitvah BusinessNet aktivirajte varnostno vprašanje in odgovor, ki ga poznate le vi. Svetujemo vam, da varnostna vprašanja redno preverjate in spreminjate. 
    2. Do BusinessNet dostopajte preko uradne spletne strani.
    3. Spremljajte varnostna obvestila banke o morebitnih ponarejenih spletnih straneh.
    4. Redno skrbite za varnostne posodobitve na operacijskem sistemu in brskalniku, ki ju uporabljate za uporabo BusinessNet.
    5. Banka nikoli ne preverja vaših podatkov (številke plačilnih kartic, geslo za BusinessNet), po spletni pošti, zato jih ne zaupajte nikomur, tudi če ste za to zaprošeni.
    6. Uporabite možnost, da lahko sami omejite uporabo sredstev s spremembo transakcijskega in dnevnega limita v BusinessNet.
    7. Uporabe možnost dodatnih obveščanj v BusinessNet. Obveščanje lahko aktivirate sami in se izvajajo preko elektronske pošte.
    8. V primeru kakršnih koli nepravilnostih banko nemudoma obvestite na online[at]unicreditgroup.si.
    9. Za več podrobnosti o informacijski varnosti vam predlagamo vam obisk in pregled vsebin na internetni strani www.varninainternetu.si.


    Plačila

    Moram podpisati vsak plačilni nalog posamično ali lahko podpišem vse pripravljene naloge naenkrat?

    Če želite izvesti več plačil hkrati, v zadnjem koraku, pri posamičnem plačilu izberete možnost »Shrani in novo«. Pri zadnjem pripravljenem plačilu kliknete na gumb »Shrani in podpiši«, kar vas bo usmerilo na podpis nalogov. V zadnjem koraku se prikaže seznam vseh nalogov, ki čakajo na podpis. Pred končno potrditvijo plačila lahko naloge ponovno uredite in izberete tiste, ki jih želite plačati. Sistem vas bo pred izhodom iz BusinessNet opozoril, da določeni nalogi čakajo na vaš podpis.

    Kje najdem svoje obstoječe predloge?

    Izberete »Plačila« in nato »Seznam predlog«. Tam najdete vse shranjene predloge. Te lahko urejate, brišete ali enostavno ustvarjate nove.

    Kje so vidna vsa plačila izvedena preko BusinessNet?

    Vsa plačila najdete pod menijem »Pregled«, nato »Računi«, nato »Promet« ali pod »Arhiv nalogov«.

    Kako opravim plačilo v tujino?

    Če želite izvesti plačilo v tujino, kliknite na »Plačila«, nato »V tujino«, nato »Čarovnik za plačilo v tujino«. Odpre se vam Čarovnik za plačila v tujino, ki ga izpolnite z zahtevanimi podatki o plačniku in o prejemniku plačila.

    Kje so vidna še neizvedena plačila in kako jih lahko izbrišem?

    V primeru še nepodpisanega naloga ali podpisanega naloga, ki še ni bil knjižen, vstopite v »Plačila«, nato »Domača« ali »V tujino«, odvisno od tega, kam je plačilo namenjeno. Na nalogu, ki ga ne želite izvesti, na desni strani kliknite na ikono koša za smeti. Po kliku na koš vnesete še geslo za podpis. S tem izbrišete še nepodpisan ali neknjižen nalog.

    Kako opravim interni prenos med mojimi računi?

    Če želite izvesti interni prenos med računi, kliknite na »Plačila«, nato »Domača«, nato »Interni prenos med računi«. Odpre se vam obrazec, ki ga izpolnite z zahtevanimi podatki in kliknete na »Shrani in podpiši«.

    Splošno

    Navodila za uporabo generatorja gesel

    1. Za odklenitev žetona pritisnite spodnji levi in desni gumb, tako kot na sedanjih žetonih.

    2. Vpišite PIN številko v žeton.


    3. Za izpis enkratnega gesla OTP pritisnite številko 1.

    Enkratno OTP geslo je generirano. Vpišite ga v polje za vpis in že lahko dostopate do vaše BusinessNet.

    Kako aktiviram Mobilno banko PRO v BusinessNet?

    Stranke, ki želijo aktivirati Mobilno banko PRO! to lahko storijo v BusinessNet pod »Naročila banki«, nato »Mobilna banka PRO!«. Stranka izpolni potrebne podatke in klikne na »Podpiši in pošlji«.

    Oddaljena pomoč

    Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.

    SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ

    Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.

    Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:

    • nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
    • pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
    • upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.

    Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.

    Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam

    Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

    Pokličite nas na telefonsko številko 080 88 00 ali 01 5876 930 od ponedeljka do petka med 7. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro.

    Dokumentacija za BusinessNet in Mobilno banko PRO!

    NAVODILA ZA UPORABO SPLETNE BANKE BUSINESSNET PDF 1MB Prenos
    PRISTOJNOSTI_POOBLAŠČENCA_SISTEMA_BUSINESSNET_IN_MOBILNE_BANKE_PRO__MALA... PDF 390kB Prenos
    ZAHTEVEK ZA PRIDOBITEV DIGITALNEGA POTRDILA PDF 467kB Prenos
    KROVNA NAROČILNICA PDF 742kB Prenos

    Niste našli odgovora na vaše vprašanje? Potrebujem pomoč

    Spinning wheel animation

    Loading

    UniCredit Logo