Banka na daljavo

Uporaba spletnega bančništva in drugih poti elektronskega bančništva podjetjem in podjetnikom lajša dnevno upravljanje plačilnega prometa. Spletna banka prihrani čas in denar. V UniCredit Bank lahko izberete med tremi ali vse tri elektronske poti.

Mobilna banka za poslovne uporabnike

Za pametne telefone Android (od ver. 2.2 naprej), iOS (od ver. 4.3 naprej). Za izbrane naprave Samsung in Apple tudi z možnostjo hitrega in varnega vstopa v aplikacijo s pomočjo čitalca prstnih odtisov.

Želim aktivirati mobilno banko Zanima me

Za tiste, ki še niste z nami

Aplikacija PRO! vsakomur, ki jo želi naložiti in uporabljati na svojem pametnem telefonu, ponuja nekaj uporabnih reči:

  • Kontakti. S parimi tapi do kontaktnega email naslova in urnika podpore uporabnikom.
  • Poišči UniCredit. Z geo lokacijsko storitvijo (GPS lokator) hitro locirate svoji trenutni lokaciji najbližjo poslovalnico ali bankomat v celotni mreži skupine UniCredit; poleg poslovalnice se izpišeta tudi naslov in telefonska številka, z enim samim tapom pa tudi do zemljevida in navodil za pot. V tej rubriki lahko sezname uporabno filtrirate tako, da aplikacija prikaže le bankomate ali pa samo poslovalnice - in to le tiste poslovalnice, ki so ta trenutek odprte.
  • Mobilni žeton. V aplikaciji se nahaja tudi UniCredit Bank žeton ali generator gesel, ki vam služi za vstopanje in podpisovanje nalogov v spletni banki BusinessNet.
  • Menjalnica. V aplikaciji najdete priročno menjalnico za različne denarne valute. Lahko preračunavate iz valute v valuto po aktualnem prodajnem, srednjem in nakupnem tečaju UniCredit Bank.
  • Predstavitev. V DEMO okolju preizkusite delovanje in se razgledate po aplikaciji, kaj vse vam bo na voljo potem, ko boste vanjo vstopili z vnosom gesla PIN.

Omejitve pri uporabi Mobilne banke PRO!, ki veljajo le za poslovne uporabnike.

  1. Ne omogoča oddaljenega podpisovanja.
  2. Ne omogoča kolektivnega podpisovanja.

Kaj potrebujem za namestitev aplikacije PRO!?

  • Mobilni telefon z dostopom do interneta, ki nudi podporo aplikacijam Java ME (MIDP 2.0 / CLDC 1.1 support), ima nameščen operacijski sistem Android ali iOS.
  • Dovolj razpoložljivega spomina. Predvsem na starejših mobilnih napravah je pomembno, da na mobilniku zagotovite najmanj 400Kb spomina, ki naj bo namenjen izključno nameščanju in uporabi Java ME aplikacije PRO!. Pri sodobnih mobilnih napravah to ni vprašanje.
  • Odprt transakcijski oziroma osebni bančni račun pri UniCredit Bank.
  • Aktivirajte svojo PRO! v spletni banki. Če že uporabljate našo aplikacijo za spletno bančništvo (BusinessNet), potem lahko naročilo za aktivacijo storitve PRO! oddate v svoji spletni banki, ali podpišite pristopno izjavo za vklop storitve Mobilna banka PRO! v eni od poslovalnic.

Kaj je UniCredit mobilni žeton?

Sestavni del aplikacije Mobilna banka PRO! za pametne telefone je tudi m-žeton. UniCredit m-žeton lahko v celoti nadomesti obstoječi fizični žeton, ki se trenutno uporablja za vstop in podpisovanje v spletni banki BusinessNet. V mobilni žeton lahko na izbranih napravah vstopite tudi s pomočjo svojega prstnega odtisa.

Čitalec prstnih odtisov (Touch ID) in PRO!

Vaš prstni odtis lahko shranite v čitalec prstnih odtisov mobilne naprave in ga izberete kot preferenčno možnost za odklepanje mobilne naprave. S tem istim prstnim odtisom lahko vstopate tudi v aplikacijo PRO! še enostavneje in hitreje kot do sedaj. Namesto vnosa in potrditve številke PIN lahko v aplikacijo Mobilna banka PRO! po novem vstopite tudi z rahlim dotikom prsta, v kolikor to možnost predhodno omogočite tudi v nastavitvah aplikacije Mobilna banka PRO!.


OPOZORILO!

Za uporabo bralnika prstnih odtisov za namen vstopa v Mobilno banko PRO! se odločite po lastni presoji in na lastno odgovornost. Banka ne jamči ali odgovarja za delovanje ali pravilnost delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi – za to je v celoti odgovoren proizvajalec vaše mobilne naprave. Glede aktivacije in opisa delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi preverite v navodilih proizvajalca.

Pogosta vprašanja

Ali je dostop s prstnim odtisom varen?

Dostop s prstnim odtisom ima enako raven varnosti kot osebna številka PIN in je namenjen predvsem hitrejšemu in enostavnejšemu načinu vstopa v aplikacijo Mobilna banka PRO!. Za opravljanje plačil boste morali še vedno, kot ste bili vajeni do sedaj, plačilo potrditi še s 6-mestno PIN številko, ki ste jo določili ob aktivaciji storitve.

Kam se shranijo prstni odtisi?
Aplikacija UniCredit Mobilna banka PRO! ne shranjuje vaših prstnih odtisov. Vsi prstni odtisi so shranjeni lokalno v vaši napravi z ustrezno enkripcijo, ki je ni možno izvoziti in se nikoli ne pošilja na strežnik.

Ali lahko svoj prstni odtis registrira več oseb?
Ob vklopu storitve v aplikaciji Mobilna banka PRO! boste do vašega računa lahko dostopali z vsemi prstnimi odtisi, ki ste jih shranili v vaši napravi, zato bodite posebej pozorni na to, da v napravi hranite le vaše prstne odtise.

Prstni odtis že uporabljam, kako ga lahko aktiviram v aplikaciji?
Obstoječi uporabniki, ki ste se že posodobili z zadnjo različico aplikacije Mobilna banka PRO! in uporabljate napravo, ki omogoča bralnik prstnih odtisov, lahko storitev vključite v aplikaciji Mobilna banka PRO! v nastavitvah. V kolikor aplikacije še nimate – jo boste prenesli in aktivirali zdaj prvič, se bo možnost storitve ponudila v postopku aktivacije aplikacije PRO!.

Spletna banka BusinessNet je produkt skupine UniCredit, podjetju omogoči vsa bančna opravila, ki so del ustaljenega poslovanja.

Zakaj BusinessNet

Sistem spletnega bančništva je namenjen tako podjetjem z manjšim obsegom poslovanja, kot tudi zahtevnejšim uporabnikom z večjim obsegom plačilnega prometa. BusinessNet je dostopen prek različnih brskalnikov in operacijskih sistemov in prav vse je mogoče opraviti z (mobilnega) delovnega mesta ali pa od doma.

Več o tem preberite tukaj

Oddaljena pomoč

Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.

SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ

Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.

Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:

  • nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
  • pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
  • upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.

Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.

Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam

Celovit, uporabniško prijazen sistem, ki omogoča poslovanje z več bankami z istim programom in varnostno opremo.

Kaj je E-bank

Gre za slovensko rešitev elektronskega bančništva, ki ga uporablja 70 odstotkov vseh pravnih oseb v Sloveniji, omogoča pa celovito opravljanje plačilnega prometa doma in s tujino.

Več o tem preberite tukaj

Oddaljena pomoč

Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.

SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ

Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.

Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:

  • nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
  • pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
  • upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.

Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.

Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam

Podpora uporabnikom elektronske banke, POS terminalov in kartic

Za pomoč in informacije o uporabi sistemov elektronskega bančništva, POS terminalov in bančnih kartic pokličite podporo za uporabnike., ki je 

Podpora uporabnikom je na voljo vsak delovni dan med 8:00 in 16:00 uro na telefonski številki: (01) 5876 930 ali preko elektronske pošte na naslovih:

Splošne informacije

Poiščemo odgovore na vaša vprašanja. Od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro na številki 080 88 00.

Pišete nam lahko na info[at]unicreditgroup.si.

Čestitamo vsem uporabnikom plačilnih storitev, ki ste že prešli na uporabo standarda ISO 20022 XML.

Kaj je to in zakaj je

Z namenom poenotenja izmenjave datotek plačilnega prometa v SEPA območju je od 1. februarja 2014 dalje obvezna uporaba podatkovnega standarda ISO XML 20022.

Več o tem preberite tukaj

Enostavna in varna oddaja gotovine z dostopnostjo 24 ur na dan. Oddana gotovina je v zavarovana pred tatvino.

Dnevno nočni trezor

  • Dostopnost 24 ur dnevno.
  • Zmanjša tveganje shranjevanja gotovine v blagajnah.
  • Vsebina je zavarovana.
  • Časovni prihranek.

Obrazec za polog gotovine v dnevno nočni trezor: Interni nalog za polog sredstev na račun. Oddaja gotovine v dnevno nočni trezor je mogoča v vseh naših poslovalnicah.

Dokumentacija za vse sisteme elektronskega bančništva

Na svoj računalnik lahko prenesete dokumente in obrazce, ki jih boste potrebovali za vzpostavitev kateregakoli sistema elektronskega bančništva pri UniCredit Bank.

01 - NAROČILNICA STORITEV ELEKTRONSKEGA BANČNISTVA PDF 268kB Prenesi
02 - VLOGA ZA UKINITEV ALI BLOKADO ELEKTRONSKE BANKE PDF 331kB Prenesi
03-TEHNICNE_ZAHTEVE_ZA_SISTEME_ELEKTRONSKEGA_BANCNISTVA-UNICREDIT PDF 578kB Prenesi
04-PRIPOROCILA_ZA_OPRAVLJANJE_PLACILNEGA_PROMETA_PREKO_SISTEMOV_E PDF 273kB Prenesi
SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO SISTEMOV ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA PDF 156kB Prenesi

Dokumentacija za BusinessNet in Mobilno banko GO!

01 - PRISTOJNOSTI POOBLAŠČENCA SISTEMA BUSINESSNET IN MOBILNE BANKE GO! PDF 366kB Prenesi

Dokumentacija za E-bank

01 - PRISTOJNOSTI POOBLAŠČENCA SISTEMA E-BANK PDF 818kB Prenesi
02-RAZLOGI_ZA_NON-STP_PROVIZIJO_E-BANK-UNICREDIT-BANK PDF 369kB Prenesi
03-PRIROCNIK_ZA_PLACILNI_PROMET_V_DOMOVINI_(DPP)-UNICREDIT-BANK PDF 4MB Prenesi
04-PRIROCNIK_ZA_PLACILNI_PROMET_S_TUJINO_(PPT)-UNICREDIT-BANK PDF 5MB Prenesi
05-UVOZNO_ IZVOZNI_FORMAT_ISO_SEPA_XML-UNICREDIT-BANK PDF 994kB Prenesi
06-UVOZNO_IZVOZNI_FORMAT_SWIFT-UNICREDIT-BANK PDF 1MB Prenesi

Dokumentacija za naročilo naprednega kvalificiranega digitalnega potrdila

01-ZAHTEVEK-ZA-PRIDOBITEV-DIGITALNEGA-POTRDILA-UNICREDIT-BANK PDF 208kB Prenesi
02-KROVNA-NAROCILNICA-UNICREDIT-BANK PDF 290kB Prenesi
03-NAVODILA-ZA-PRIDOBITEV-IZPISKA-IZ-USTREZNEGA-REGISTRA-UNICREDI PDF 241kB Prenesi

Dokumentacija za dnevno nočni trezor

OBRAZEC_INTERNI_NALOG_ZA_POLOG_SREDSTEV_NA_RACUN-UNICREDIT_BANK PDF 297kB Prenesi
Spinning wheel animation

Loading