Skip to main content

Prednosti Mobilne banke

Enostavna za uporabo

Preprosta menijska navigacija in enostaven način plačevanja.

Visoka varnost

Podatki, vezani na račune in geslo, se nahajajo na varovanem strežniku.

Možnost vpogleda 24/7

Dostop do vseh bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli. 

Prihranek časa in denarja

Popolnoma brezplačna in hitra namestitev aplikacije.

Kaj vam omogoča?

  • Vpogled v stanje na računih.
  • Plačevanje položnic s funkcijo Slikaj in Plačaj.
  • Varen dostop in podpisovanje nalogov s prstnim odtisom.
  • Celovit pregled kartičnega poslovanja.
  • Pregled najbližjih poslovalnic in bankomatov.
  • Aktualen menjalni tečaj.

Postopek aktivacije

  • Naročilo za aktivacijo lahko oddate prek svoje Online banke ali v eni izmed poslovalnic.
  • Za namestitev aplikacije obiščite trgovino (AppStore, Google Play, Windows Store).
  • Izberite možnost namestitve aplikacije.
  • Vnesite uporabniško ime in aktivacijsko kodo, ki ste ju prejeli po SMS sporočilu.
  • Zaključite postopek aktivacije z izbranim osebnim geslom in potrditvijo.

Podpis transakcij s prstnim odtisom

  • Prstni odtis je namenjen hitrejšemu in enostavnejšemu načinu uporabe aplikacije Mobilna banka GO!
  • S prstnim odtisom lahko podpisujete transakcije do 300 EUR.
  • S prstnim odtisom poskrbite za najvišjo raven varnosti.
  • Možnost podpisovanja s prstnim odtisom lahko predhodno omogočite v nastavitvah aplikacije.

Slikaj in plačaj

Bi tudi vi imeli Mobilno banko? ŽELIM MOBILNO BANKO

Zakaj je Mobilna banka varna?

Aplikacija Mobilna banka GO! uporablja najsodobnejše varnostne mehanizme za prenos podatkov in uporabo bančnih storitev.

Vsi podatki, ki se izmenjajo med aplikacijo in sistemom elektronskega bančništva se nahajajo na varovanem strežniku in so kriptirani po standardu AES z 256 bitno enkripcijo, ki onemogoča dekodiranje in zlorabo izmenjanih podatkov.

  • Podatki, vezani na račune in geslo, se ne shranjujejo v aplikaciji ali mobilni napravi.
  • Po treh minutah neaktivnosti se aplikacija samodejno zapre.
  • Po treh napačnih vnosih osebnega PIN gesla se aplikacija zaklene.
    Potrebna je ponovna aktivacija v poslovni enoti, prek Online banke ali na telefonski številki 080 88 00.  
  • Aplikacija je do vnosa osebnega gesla PIN prazna, osebni podatki o računih, plačilih in ostalih produktih se naložijo s prijavo v aplikacijo.

Kaj lahko vi naredite za varnost?

  • Podatkov za vstop v Mobilno banko GO! (uporabniško ime, osebno geslo PIN) ne zapisujete nikamor, niti v elektronsko ali SMS sporočilo.
  • Osebno geslo PIN je znano samo vam, saj ga ob vzpostavitvi storitve določite sami.
  • Priporočeno je nastaviti in vklopiti kodo za zaklepanje mobilnega telefona.
  • V primeru zamenjave mobilnega telefona je na novem telefonu potrebna namestitev in ponovna aktivacija Mobilne banke GO!
  • V primeru menjave telefonske številke ali mobilnega operaterja lahko aplikacijo še naprej brezskrbno uporabljate, saj je vezana samo na vaš mobilnik.
  • O izgubi ali kraji mobilnega telefona, na katerem uporabljate Mobilno banko GO!, obvestite svojega mobilnega operaterja in UniCredit Bank.

Zaščitite mobilno napravo z geslom

  • Mobilna naprava naj bo zaščitena s PIN kodo, geslom ali prstnim odtisom.
  • Nastavitev zaklepa zaslona naj bo čim krajša.
  • Geslo mobilne naprave ali PIN naj ne bosta enostavno ugotovljiva (npr. zaporedje številk, rojstni datum, ime otrok).
  • PIN kode, gesla naprave in ostalih varnostnih elementov nikoli ne delite z drugimi.

Varnostni nasveti pri zaščiti aplikacij

  • Mobilne aplikacije vedno nameščajte in posodabljate le iz uradnih trgovin mobilne naprave (Google Play, Apple Store).
  • Ob namestitvi aplikacije bodite pozorni na pravice, ki ji dodeljujete.
  • Na mobilno napravo vedno namestite varnostno programsko opremo, ki bo napravo ščitila pred morebitnimi riziki.
  • Na mobilno napravo ne shranjujte občutljivih informacij, kot so seznami gesel, kreditnih kartic in njihovih PIN kod.
  • Bodite previdni pri uporabi brezplačnih oziroma javnih Wi-Fi točk saj največkrat niso varne.
  • Izklopite Bluetooth vmesnik, kadar ni v uporabi.
  • Naprave ne odklepajte v stanje neomejenega dostopa oziroma ne posegajte v sistemske nastavitve (root, jailbreak).
  • Mobilno napravo in mobilne aplikacije redno posodabljajte in nameščajte nadgradnje.

Vstop in podpisovanje transakcij s prstnim odtisom

Za uporabo bralnika prstnih odtisov za namen vstopa in podpisovanja transakcij v Mobilni banki GO! se odločite po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Banka ne jamči ali odgovarja za delovanje ali pravilnost delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi – za to je v celoti odgovoren proizvajalec vaše mobilne naprave. Glede aktivacije in opisa delovanja bralnika prstnih odtisov na vaši mobilni napravi preverite v navodilih proizvajalca.

*Nad zneskom 300 EUR boste morali podpis transakcije še potrditi s svojo PIN številko, ki ste jo izbrali ob aktivaciji aplikacije. Zgornja višina limita za podpis transakcij je nastavljena s strani banke in je ni možno spreminjati. Za nastavitev nižjega limita lahko obiščete vašo Online banko in kadarkoli spremenite transakcijski in dnevni limit, pri čemer bo nastavljen limit upoštevan za oba kanala Online banka in Mobilna banka GO!.

Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

Pokličite nas na telefonsko številko 080 88 00 ali 01 5876 777 od ponedeljska do petka med 8. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro.

Niste našli odgovora na vaše vprašanje? POTREBUJEM POMOČ

Mobilna banka GO!
Mobilna banka GO!

Aplikacija za telefone z operacijskimi sistemi AndroidiOS in
WindowsPhone.

ZANIMA ME


ali ali
Spinning wheel animation

Loading