Nazaj na vrh strani

Dostopnost v UniCredit Bank

V UniCredit Banka Slovenija d.d. smo zavezani k prilagajanju storitev raznolikosti naših uporabnikov, saj je to ključnega pomena za naše poslovanje. Aktivno se posvečamo vprašanjem vključenosti, enakosti in spoštovanja ljudi, ter krepimo raznolikost in integracijo v skladu s cilji trajnostnega razvoja. Naša ambicija je odpraviti vse vrste neenakosti ter spodbujati vključenost vseh, ne glede na spolno identiteto, starost, etnično pripadnost, spolno usmerjenost, sposobnosti, poreklo, verske ali etične vrednostne sisteme ter politična prepričanja. Cilj, ki ga želimo doseči, je odpraviti vse vrste ovir, bodisi fizične bodisi digitalne, za svoje stranke, zaposlene in ostale deležnike.

V tem kontekstu se postavlja vprašanje dostopnosti, ki jo razumemo kot nujnost zagotavljanja storitev in informacij, dostopnih vsem – brez izjem in diskriminacije.

V UniCredit Banka Slovenija d.d. smo zavezani k vključujočemu razmišljanju tudi na področju digitalizacije, tako za naše uporabnike kot za zaposlene. Digitalna dostopnost je ključni del našega prizadevanja za bolj vključujočo družbo.

Skladno z Zakonom o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI), ki je bil sprejet 24. januarja 2023, z veljavnostjo 18. februarja 2023, in se začne uporabljati 28. junija 2025, se v pravni red Republike Slovenije prenaša Direktiva (EU) 2019/882 Evropskega parlamenta in Sveta z dne, 17. aprila 2019, o zahtevah glede dostopnosti za proizvode in storitve (UL L št. 151 z dne 7. junija 2019, str. 70).

 

Naš cilj na področju dostopnosti je jasen, vse naše poslovalnice, spletna mesta in vse naše storitve naj bodo brez omejitev, dostopne, zato aktivno odpravljamo vse ovire, ki bi lahko preprečevale uporabo storitev. V UniCredit Banka Slovenija d.d. izvajamo temeljito nadgradnjo naših digitalnih sredstev v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki in internimi delovnimi skupinami, ki s svojimi izkušnjami in predlogi pomembno prispevajo k oblikovanju rešitev, ki temeljijo na dejanskih potrebah uporabnikov.

To je kompleksen izziv, ki zahteva stalne izboljšave in prilagoditve, ki za nas niso le zakonska obveznost, temveč obenem priložnost za poglobljeno razumevanje pomena dostopnosti, odpravo morebitnih ovir ter ustvarjanje okolja, ki je resnično vključujoče za vse. UniCredit Banka Slovenija d.d. si prizadeva zagotoviti dostopnost skladno z Zakonom o dostopnosti proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI), tako na področju digitalne dostopnosti kot tudi fizične dostopnosti. Kjer je to zaradi tehnične izvedljivosti ali nesorazmernega bremena trenutno še neizvedljivo, bodo prilagoditve izvedene ob prihodnjih večjih nadgradnjah.

 

Naše poslovalnice so zasnovane z mislijo na vse uporabnike, zato smo že leta 2020 pristopili k prilagoditvam naših novih / prenovljenih poslovalnic z implementacijo taktilnih oznak, ustreznih dostopnih poti, ustreznega označevanja dostopnih poti itd. V vseh poslovalnicah UniCredit Banka Slovenija d.d. bomo namestili tudi slušne zanke za namen zagotavljanja dostopnih informacij za osebe z okvaro sluha.

Za zagotavljanje dostopnosti UniCredit Banka Slovenija d.d. na vseh svojih bankomatih postopno uvaja nadgradnje tipkovnic s taktilno oznako, hkrati pa izvajamo programske nadgradnje, s katerimi bomo strankam ponudili možnost uporabe funkcije pretvorbe zapisanega besedila v govorjeno besedilo z uporabo slušalk.

UniCredit Banka Slovenija d.d. bo v skladu z Zakonom o izenačevanju možnosti invalidov zagotovila fizično dostopnost do vseh poslovalnic najpozneje do 11. 12. 2025.

Seznam naših bankomatov in poslovalnic najdete v iskalniku poslovalnic https://www.unicreditbank.si/si/poslovalnice-in-bankomati.html, kjer lahko ob rezervaciji termina zaprosite tudi za dodatno podporo naših zaposlenih na področju dostopnosti, in z veseljem vam bomo pomagali.

Skladno z Izjavo o dostopnosti povzemamo trenutni status, zato bomo veseli vaših predlogov in izkušenj. Če ste pri uporabi naših storitev naleteli na oviro, prosimo, da nam to tudi sporočite. V primeru dodatnih vprašanj in potreb nas lahko kontaktirate po elektronski pošti na naslov: dostopnost@unicreditgroup.si.

Na vaše sporočilo bomo odgovorili najkasneje v roku petih (5) koledarskih dni.

Vse osebne podatke, ki jih posredujete po elektronski pošti na naslov dostopnost@unicreditgroup.si, bo UniCredit Banka Slovenija d.d. kot upravljalec podatkov obdelovala izključno za namen upravljanja prejete prijave oz. poizvedbe in skladno s Splošnimi informacijami o obdelavi osebnih podatkov, ki so dostopne na naslovu: https://www.unicreditbank.si/si/prebivalstvo/pripomocki/gdpr.html.

UniCredit Banka Slovenija d.d. vas vljudno poziva, da v svojih sporočilih ne delite posebnih kategorij osebnih podatkov (npr. podatkov o zdravstvenem stanju vas samih ali zdravstvenem stanju določljivih tretjih oseb).

Izjava o dostopnosti UniCredit Banka Slovenija d.d.

UniCredit Banka Slovenija d.d. se zavezuje zagotavljati dostopnost za vse uporabnike v skladu z Zakonom o dostopnosti proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI), tako na področju digitalne kot tudi fizične dostopnosti.

Izjava v nadaljevanju se nanaša na digitalno dostopnost oz. natančneje spodaj navedene digitalne rešitve UniCredit Banka Slovenija d.d, kot tudi na področje fizične dostopnosti:

-       spletna stran (https://www.unicreditbank.si/si/prebivalstvo.html),

-       spletne aplikacije (spletno odpiranje računa (https://epristop.unicreditbank.si/), online poslovanje (https://onlineposlovanje.unicreditbank.si/), online banka (https://si.unicreditbanking.eu/),

-       mobilna banka (Mobilna banka GO!),

-       poslovalnice ter

-       bankomati.

Uporabo rešitev UniCredit Banka Slovenija d.d. na področju digitalnega poslovanja želimo približati najširšemu krogu uporabnikov, zato jih v sodelovanju z bančno skupino UniCredit oblikujemo in prilagajamo tako, da so v čim večji meri dostopne čim širšemu krogu uporabnikom z oviranostmi (omejitvami) na področju vida, gibanja, sluha, govora ter razumevanja, vključujoč vse uporabnike s kombiniranimi, začasnimi in situacijskimi oviranostmi, v skladu z Zakonom o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI) ter evropsko Direktivo 2019/882 o zahtevah glede dostopnosti za proizvode in storitve (European Accessibility Act – EAA). Pri tem sledimo zahtevam standarda EN 301 549:2021, ki vključuje smernice WCAG 2.1 AA.

Za zagotavljanje dostopnosti so bile na digitalnih kanalih UniCredit Banka Slovenija d.d. sistemsko opravljene številne prilagoditve.

Stopnja skladnosti

Digitalne rešitve so delno skladne s standardom EN 301 549:2021, ki vključuje smernice WCAG 2.1 na ravni AA. V nadaljevanju povzemamo stopnjo skladnosti posameznih rešitev.

Spletna stran
Spletne aplikacije (spletno odpiranje računa, spletna banka Online banka, Online poslovanje)
Mobilna aplikacija Mobilna banka GO!
Poslovalnice UniCredit Banka Slovenija d.d.
Bankomati UniCredit Banka Slovenija d.d.

Priprava izjave

Ta izjava je bila pripravljena glede na stanje storitev 18. julija 2025.

Povratne informacije in kontakt

Če naletite na kakršno koli oviro, ki vam onemogoča dostop do naših storitev ali rešitev, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite.

Ranljivim skupinam ponujamo dostopne alternative ter pomoč pri razumevanju navodil, poročil in drugih vsebin prek našega klicnega centra na telefonski številki 01 5876 000, ali prek kontaktnega obrazca, kjer prosimo, da navedete naravo težave z dostopnostjo, želeno obliko gradiva ter svoje kontaktne podatke. Podatke nam lahko posredujete po elektronskem naslovu: dostopnost@unicreditgroup.si.

Z veseljem vam bomo pomagali. Na vaše sporočilo bomo odgovorili najkasneje v petih (5) koledarskih dneh.

Na obrazec

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo