UniCredit in tržno komuniciranje

Stranko postavljamo v središču naše pozornosti.

Bančništvo vidimo kot del vsakodnevnega realnega življenja, kar pomeni, da si prizadevamo razumeti dejanske potrebe posameznikov in podjetij, da lahko ponudimo prave rešitve.

Globalna znamka UniCredit je enotna na vseh trgih, kjer delujemo, je močna in enoznačna, hkrati pa ohranja lokalni pridih. Z njo želimo biti prepoznavni kot ena izmed vodilnih evropskih komercialnih bankin  jasno sporočati kdo smo in kaj ponujamo.

Naš logotip

Naš logotip je rdeče obarvan in predstavlja skupen grafični element blagovne znamke UniCredit. Pomeni energijo, zanesljivost in globalen pristop. Bela številka 1 v središču logotipa je odraz moči in vodenja, nagnjena je desno navzgor, v smer trenda rasti. Edinstvena pisava UniCredit izraža toplino, odkritost ter moderno podobo Skupine.

Oglaševanje in pozicioniranje blagovne znamke

Naš slogan je “Bančništvo za vse, kar vam je pomembno”.

Smo enostavna vseevropska komercialna banka s povsem integriranim poslovanjem s podjetji in investicijskim bančništvom, ki svoji obsežni bazi strank ponuja edinstveno poslovno mrežo v zahodni, srednji in vzhodni Evropi.

Naša vizija je postati "Ena banka, ena UniCredit".

V času velikih sprememb stranke želijo zaupanja vredne poslovne partnerje, ki bodo s svojimi storitvami pozitivno vplivali na njihovo vsakdanje življenje. V skupini UniCredit s svojim vseevropskim modelom komercialnega bančništva zagotavljamo konkretne rešitve za resnične potrebe in želje svojih strank. Osredotočamo se na učinkovite in preproste rešitve, s katerimi lahko pomagamo posameznikom, družinam, podjetnikom, malim in velikim podjetjem.

Skupina UniCredit se, bolj kot kdaj koli prej, osredotoča na razumevanje izzivov in priložnosti, s katerimi se srečujejo stranke v vsakodnevnem življenju. Njihove ambicije želimo podpreti s svojim strokovnim znanjem in ponudbo optimalnih finančnih rešitev.

Spinning wheel animation

Loading