Banka na daljavo za podjetja
Uporaba spletnega bančništva in drugih poti elektronskega bančništva podjetjem lajša dnevno upravljanje plačilnega prometa. Spletna banka prihrani čas in denar. V UniCredit Bank lahko izberete med tremi ali vse tri elektronske poti.
E-račun
E-račun je sistem, ki izdajatelju omogoča enostavno elektronsko pošiljanje računov (faktur), uvoženih iz računovodskih programov, prejemniku pa enostavno plačilo teh.
Prednosti za izdajatelje:
- Manjši stroški kot pri izdaji papirnih faktur.
- Enostavno kreiranje računov iz računovodskih programov (ERP).
- Pošiljanje podatkov po varni elektronski poti.
- Takojšnja povratna informacija o dostavi računa dolžniku.
- Storitev E-račun deluje na obstoječi rešitvi E-bank.
- Ukinitev papirnega arhiviranja (omogočeno je dolgotrajno ter varno digitalno arhiviranje)
Prednosti za prejemnike:
- Kreiranje plačila z enim klikom (prihranek časa pri plačilu računov, brez možnosti napak pri izpolnjevanju nalogov).
- Sprejem podatkov po varni elektronski poti.
- Ukinitev papirnega arhiviranja (omogočeno dolgotrajno ter varno digitalno arhiviranje).
Za uporabo storitve potrebujete:
- Transakcijski račun pri UniCredit Bank
- E-bank, 15.0 ali višjo verzijo.
Postopek:
- Izpolnite Vlogo za vklop, ki jo oddate vašemu svetovalcu.
- Opravite E-prijavo (op. Pri tem so vam lahko v pomoč naši svetovalci ali pa kolegi v klicnem centru).
Zakaj e-račun?
Nižji stroški, pošiljanje podatkov po varni elektronski poti, takojšnja povratna informacija in ukinitev papirnega arhiviranja so zgolj nekatere izmed prednosti, ki jih predstavlja storitev E-račun.
Celovit, uporabniško prijazen sistem, ki omogoča poslovanje z več bankami z istim programom in varnostno opremo.
Kaj je E-bank?
Gre za slovensko rešitev elektronskega bančništva, ki ga uporablja 70 odstotkov vseh pravnih oseb v Sloveniji, omogoča pa celovito opravljanje plačilnega prometa doma in s tujino.
Več o tem preberite tukaj.
Oddaljena pomoč
Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.
SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ
Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.
Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:
- nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
- pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
- upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.
Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.
Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam
Spletna banka BusinessNet je produkt skupine UniCredit, podjetju omogoči vsa bančna opravila, ki so del ustaljenega poslovanja.
Zakaj BusinessNet?
Sistem spletnega bančništva je namenjen tako podjetjem z manjšim obsegom poslovanja, kot tudi zahtevnejšim uporabnikom z večjim obsegom plačilnega prometa. BusinessNet je dostopen prek različnih brskalnikov in operacijskih sistemov in prav vse je mogoče opraviti z (mobilnega) delovnega mesta ali pa od doma.
Več o tem preberite tukaj.
Oddaljena pomoč
Banka uporabnikom sistemov elektronskega bančništva (v nadaljevanju: uporabnik) kot dodatno storitev pri podpori nudi Oddaljeno pomoč. Slednja omogoča, da se bančni delavec preko spletne povezave poveže s strankinim računalnikom ter tako reši, odpravi ali pomaga pri težavah sistemov elektronskega bančništva. Pred vzpostavitvijo povezave vas prosimo, da preberete naslednje splošne pogoje.
SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE ODDALJENA POMOČ
Izvedba storitve Oddaljena pomoč je mogoča le s pobudo in dovoljenjem uporabnika, ki ima pravico v vsakem trenutku prekiniti proces izvajanja oddaljene pomoči. Uporabnik z uporabo storitve Oddaljena pomoči izrecno dovoli bančnemu delavcu upravljanje z uporabnikovim namizjem na računalniku in omogoči upravljanje z oddaljeno tipkovnico ter miško. Storitev Oddaljena pomoč je popolnoma transparentna storitev, saj ima uporabnik v vsakem trenutku pregled nad dogajanjem. Po končani storitvi Oddaljena pomoč bančni delavec ne more več dostopati do uporabnikovega računalnika, ne da bi slednji ponovno privolil v omenjeno pomoč.
Za nemoteno izvedbo zgoraj opisane storitve uporabnik na svojem računalniku izrecno in nepogojno dovoljuje:
- nadzor ter pregled nad namizjem uporabnikovega računalnika,
- pregled sistemskih informacij uporabnikovega računalnika,
- upravljanje z datotekami potrebnih za delovanje sistemov elektronskega bančništva.
Banka kot zaupne varuje vse podatke, dejstva in okoliščine pridobljenih iz uporabnikovega računalnika z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč, s katerimi razpolaga. Vse osebne podatke o posameznem uporabniku banka varuje v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Banka lahko podatke, dejstva ali okoliščine, ki jih pridobi z izvajanjem storitve Oddaljena pomoč uporabi izključno za zagotavljanje dodatnih podpornih storitev pri sistemih elektronskega bančništva, ki jih ima v svoji ponudbi.
Splošne pogoje storitve Oddaljena pomoč sem prebral/a in se z njimi v celoti strinjam
Čestitamo vsem uporabnikom plačilnih storitev, ki ste že prešli na uporabo standarda ISO 20022 XML.
Kaj je to in zakaj je?
Z namenom poenotenja izmenjave datotek plačilnega prometa v SEPA območju je od 1. februarja 2014 dalje obvezna uporaba podatkovnega standarda ISO XML 20022.
Več o tem preberite tukaj.
Dokumentacija za vse sisteme elektronskega bančništva
Na svoj računalnik lahko prenesete dokumente in obrazce, ki jih boste potrebovali za vzpostavitev kateregakoli sistema elektronskega bančništva pri UniCredit Bank.
NAROČILNICA STORITEV ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA | 251kB | Prenesi | |
02 - VLOGA ZA UKINITEV ALI BLOKADO ELEKTRONSKE BANKE | 331kB | Prenesi | |
03-TEHNICNE_ZAHTEVE_ZA_SISTEME_ELEKTRONSKEGA_BANCNISTVA-UNICREDIT | 578kB | Prenesi | |
04 - PRIPOROČILA ZA OPRAVLJANJE PLAČILNEGA PROMETA PREKO SISTEMOV ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA | 414kB | Prenesi | |
SPLOŠNI POGOJI SISTEMOV ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA | 311kB | Prenesi |
Dokumentacija za E-račun
01 - VLOGA ZA VKLOP SPREMEMBO ALI UKINITEV STORITVE E-RAČUN | 239kB | Prenesi |
Poiščemo odgovore na vaša vprašanja. Vsak delovni dan in ob sobotah med 8.00 in 20.00 uro na brezplačni telefonski številki 080 88 00. Ob nedeljah nam pišite na naš elektronski naslov info@unicreditgroup.si.
Podpora uporabnikom
Za pomoč in informacije o uporabi sistemov elektronskega bančništva, lahko pokličete našo podporo za uporabnike, ki je na voljo vsak delovni dan med 8:00 in 16:00 uro.
Podpora uporabnikom je dosegljiva na telefonski številki: (01) 5876 930 ali preko elektronske pošte na naslovih: