Dostopnost v UniCredit Bank
V UniCredit Banka Slovenija d.d. smo zavezani k prilagajanju storitev raznolikosti naših uporabnikov, saj je to ključnega pomena za naše poslovanje. Aktivno se posvečamo vprašanjem vključenosti, enakosti in spoštovanja ljudi, ter krepimo raznolikost in integracijo v skladu s cilji trajnostnega razvoja. Naša ambicija je odpraviti vse vrste neenakosti ter spodbujati vključenost vseh, ne glede na spolno identiteto, starost, etnično pripadnost, spolno usmerjenost, sposobnosti, poreklo, verske ali etične vrednostne sisteme ter politična prepričanja. Cilj, ki ga želimo doseči, je odpraviti vse vrste ovir, bodisi fizične bodisi digitalne, za naše stranke, zaposlene in ostale deležnike.
V tem kontekstu se postavlja vprašanje dostopnosti, ki jo razumemo kot nujnost zagotavljanja storitev in informacij, dostopnih vsem – brez izjem in diskriminacije.
V UniCredit Banka Slovenija d.d. smo zavezani k vključujočemu razmišljanju tudi na področju digitalizacije, tako za naše uporabnike kot za zaposlene. Digitalna dostopnost je ključni del našega prizadevanja za bolj vključujočo družbo.
Skladno z Zakonom o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI), ki je bil sprejet 24. januarja 2023 z veljavnostjo 18. februarja 2023 in se začne uporabljati 28. junija 2025, se v pravni red Republike Slovenije prenaša Direktiva (EU) 2019/882 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. aprila 2019 o zahtevah glede dostopnosti za proizvode in storitve (UL L št. 151 z dne 7. junija 2019, str. 70).
V UniCredit Banka Slovenija d.d. trenutno izvajamo temeljit pregled naših digitalnih sredstev v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki in internimi delovnimi skupinami, ki s svojimi izkušnjami in predlogi pomembno prispevajo k oblikovanju rešitev, ki temeljijo na dejanskih potrebah uporabnikov.
To je kompleksen izziv, ki zahteva stalne izboljšave in prilagoditve, ki za nas ni le zakonska obveznost, temveč obenem priložnost za poglobljeno razumevanje pomena dostopnosti, odpravo morebitnih ovir ter ustvarjanje okolja, ki je resnično vključujoče za vse. UniCredit Banka Slovenija d.d. si prizadeva zagotoviti skladnost z Zakonom o dostopnosti proizvodov in storitev za invalide ( ZDPSI) tako na področju digitalne dostopnosti kot tudi fizične dostopnosti.
V nadaljevanju, skladno z Izjavo o dostopnosti, povzemamo trenutni status ter navajamo kontaktne podatke za pridobivanje dokumentov, ki so trenutno še delno dostopni. V UniCredit Banka Slovenija d.d. smo sprejeli popravljalne ukrepe za doseganje skladnosti z zahtevami glede dostopnosti. Poleg tega izvajamo presojo nesorazmernosti investicije za posamezne sistemsko generirane dokumente, kjer popolna dostopnost zaenkrat še ni zagotovljena. Zaradi tega smo vzpostavili dodaten postopek za pridobivanje popolnoma dostopnih različic teh dokumentov.
V primeru dodatnih vprašanj in potreb nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na naslov: dostopnost@unicreditgroup.si
Na vaše sporočilo bomo odgovorili najkasneje v roku 5 koledarskih dni.
Vse osebne podatke, ki jih posredujete preko e-naslova dostopnost@unicreditgroup.si, bo UniCredit Banka Slovenija d.d. kot upravljalec podatkov, obdelovala izključno za namen upravljanja prejete prijave oz. poizvedbe in skladno s Splošnimi informacijami o obdelavi osebnih podatkov, ki so dostopne tukaj: https://www.unicreditbank.si/si/prebivalstvo/pripomocki/gdpr.html
UniCredit Banka Slovenija d.d. vas vljudno poziva, da v svojih sporočilih ne delite posebnih kategorij osebnih podatkov (npr. podatkov o zdravstvenem stanju vas samih ali zdravstvenem stanju določljivih tretjih oseb).
Izjava o dostopnosti UniCredit Banka Slovenija d.d.
UniCredit Banka Slovenija d.d. se zavezuje zagotavljati dostopnost za vse uporabnike v skladu z Zakonom o dostopnosti proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI), tako na področju digitalne kot tudi fizične dostopnosti.
Izjava v nadaljevanju se nanaša na digitalno dostopnost oz. natančneje naslednje digitalne rešitve UniCredit Banka Slovenija d.d.:
- spletna stran (https://www.unicreditbank.si/si/prebivalstvo.html),
- spletno odpiranje računa (https://epristop.unicreditbank.si/),
- Online poslovanje (https://onlineposlovanje.unicreditbank.si/),
- spletna banka (https://si.unicreditbanking.eu/) ter
- mobilna banka (Mobilna banka GO!).
Uporabo rešitev UniCredit Banka Slovenija d.d. na področju digitalnega poslovanja želimo približati najširšemu krogu uporabnikov, zato jih v sodelovanju z bančno skupino UniCredit oblikujemo in prilagajamo tako, da so v čim večji meri dostopne čim širšemu krogu uporabnikom z oviranostmi (omejitvami) na področju vida, gibanja, sluha, govora ter razumevanja, vključujoč vse uporabnike s kombiniranimi, začasnimi in situacijskimi oviranostmi, v skladu z Zakonom o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI) ter evropsko Direktivo 2019/882 o zahtevah glede dostopnosti za proizvode in storitve (European Accessibility Act – EAA). Pri tem se sledimo zahtevam standarda EN 301 549:2021, ki vključuje smernice WCAG 2.1 AA.
Za zagotavljanje dostopnosti so bile na digitalnih kanalih UniCredit Banka Slovenija d.d. sistemsko opravljene številne prilagoditve.
Stopnja skladnosti
Digitalne rešitve so delno skladne s standardom EN 301 549:2021, ki vključuje smernice WCAG 2.1 na ravni AA. V nadaljevanju povzemamo stopnjo skladnosti posameznih rešitev.
Priprava izjave
Ta izjava je bila pripravljena 27. junija 2025 na podlagi ocene dostopnosti.