Dostopnost v UniCredit Bank
V UniCredit Banka Slovenija d.d. se zavedamo, da je prilagajanje na raznolikost ljudi ključnega pomena za naše poslovanje. Že nekaj časa se aktivno posvečamo vprašanjem vključenosti, enakosti, spoštovanja ljudi, krepitve raznolikosti in integracije v skladu s cilji trajnostnega razvoja z ambicijo odpraviti vse vrste neenakosti in spodbujati vključenost vseh, ne glede na spolno identiteto, starost, etnično pripadnost, spolno usmerjenost, sposobnosti, poreklo, verski ali etični vrednostni sistem in politična prepričanja. Cilj, ki ga želimo doseči, je odprava vseh vrst ovir, bodisi fizičnih bodisi digitalnih, tako za naše ljudi kot za naše uporabnike.
V tem kontekstu se postavlja vprašanje digitalne dostopnosti, ki jo razumemo kot potrebo po zagotavljanju storitev in informacij na dosegu vseh, brez diskriminacije.
V UniCredit Banka Slovenija d.d. smo zavezani k vključujočemu razmišljanju tudi v smislu digitalizacije tako za naše zaposlene kot za naše uporabnike.
Skladno z Zakonom o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI), ki je bil sprejet 24.1.2023 z veljavnostjo 18.2.2023 in uporabo od 28.6.2025, se v pravni red Republike Slovenije prenaša Direktiva (EU) 2019/882 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. aprila 2019 o zahtevah glede dostopnosti za proizvode in storitve (UL L št. 151 z dne 7. 6. 2019, str. 70).
V Unicredit Banka Slovenija d.d. poteka pomemben pregled digitalnih sredstev s sodelovanjem zunanjih strokovnjakov in internih delovnih skupin, ki razvijajo ideje in predloge na podlagi dejanskih potreb po uporabi. Gre za zahteven izziv, ki mu je treba slediti s kompleksnimi in stalnimi posegi, da bo dostopnost resnično dosegljiva vsem.
Za nas to ni le dejanje skladnosti, temveč predstavlja edinstveno priložnost za spoznavanje dostopnosti in vključenosti, za odpravo morebitnih ovir in ustvarjanje resnično vključujočega okolja.
Unicredit Banka Slovenija d.d. si prizadeva vzpostaviti skladnost z Zakonom o dostopnosti proizvodov in storitev za invalide ( ZDPSI) tako na področju digitalne dostopnosti kot tudi na področju fizične dostopnosti. Skladno z Izjavo o dostopnosti v nadaljevanju, povzemamo trenuten status, skupaj s kontaktnim podatkom za pridobivanje dokumentov, ki so trenutno še delno dostopni. Skladno z 21.členom ZDPSI smo sprejeli popravljalne ukrepe, potrebne za doseganje skladnosti zagotavljanja ustrezne dostopnosti, hkrati pa izvajamo presojo nesorazmernosti investicije skladno z 22.členom ZDPSI za popolno dostopnost na področju sistemsko generiranih dokumentov, zaradi česar smo prehodno oblikovali dodaten proces v pridobivanju popolnoma dostopnega dokumenta. Zagotavljanje dostopnosti na vseh področjih terja od banke številne razvoje in investicije, zaradi česar v banki trenutno poteka presoja nesorazmernosti investicije.
V primeru dodatnih vprašanj in potreb nas lahko kontaktirate po elektronski pošti na e-naslov: dostopnost@unicreditgroup.si, na vaše vprašanje bomo odgovorili najkasneje v roku 5 koledarskih dni( vključeni nedelovni dnevi).
Vse osebne podatke, ki jih posredujete s pisanjem na dostopnost@unicreditgroup.si , bo UniCredit Banka Slovenija d.d. kot upravljalec podatkov obdelal izključno za namen upravljanja prejete prijave oz. poizvedbe. UniCredit Banka Slovenija d.d. vas poziva, da ne delite posebnih kategorij osebnih podatkov (npr. podatkov, ki kažejo na vaše zdravstveno stanje ali zdravstveno stanje določljive tretje osebe).
Izjava
Unicredit Banka Slovenija d.d. se zavezuje, da bo vsem uporabnikom omogočala dostopnost skladno z Zakonom o dostopnosti proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI) tako na področju digitalne dostopnosti, kot tudi na področju fizične dostopnosti.
Izjava v nadaljevanju se nanaša na digitalno dostopnost oz. natančneje naslednje digitalne rešitve Unicredit Banke Slovenije d.d.:
Spletna stran (https://www.unicreditbank.si/si/prebivalstvo.html)
Spletno odpiranje računa (https://epristop.unicreditbank.si/)
Online poslovanje (https://onlineposlovanje.unicreditbank.si/)
Spletna banka (https://si.unicreditbanking.eu/)
Mobilna banka (Mobilna banka GO!)
Uporabo rešitev Unicredit Banka Slovenija na področju digitalnega poslovanja želimo približati najširšemu krogu uporabnikov, zato jih oblikujemo in prilagajamo tako, da so čim bolje dostopne uporabnikom z oviranostmi (omejitvami) na področju vida, gibanja, sluha, govora ter razumevanja, vključujoč vse uporabnike s kombiniranimi, začasnimi in situacijskimi oviranostmi.
Unicredit Banka Slovenije d.d. si skupaj z matično banko Unicredit Group prizadeva, da bi bile naše storitve in produkti dostopni čim širšemu krogu uporabnikov, v skladu z Zakonom o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI) ter evropsko Direktivo 2019/882 o zahtevah glede dostopnosti za proizvode in storitve (European Accessibility Act – EAA). Pri tem se trudimo slediti zahtevam standarda EN 301 549:2021, ki vključuje smernice WCAG 2.1 AA.
Za zagotavljanje dostopnosti so bile na digitalnih kanalih Unicredit banke Slovenija d.d. sistemsko zagotovljene številne prilagoditve.
Stopnja skladnosti
Digitalne rešitve so delno skladne s standardom EN 301 549:2021, ki vključuje smernice WCAG 2.1 na ravni AA. V nadaljevanju povzemamo stopnjo skladnosti posameznih rešitev.