Brezplačna zamenjava banke v 12-ih dneh

Vi izberete račun, vse ostalo uredimo mi.

Hitra in brezplačna zamenjava banke v 12-ih delovnih dneh

  • Odprite enega izmed paketnih računov Osnovni, Sodobni ali Premium
  • Izberite si datum zamenjave banke
  • Mi posredujemo zahtevo za ukinitev vašega starega računa pri vaši nekdanji banki  
  • Vašemu nakazovalcu priliva (delodajalce, ZPIZ, CSD, ...) bomo sporočili številko novega transakcijskega računa
  • Stanje z vašega prejšnjega računa bo avtomatsko preneseno na nov račun pri UniCredit Bank
  • Izvede se prenos trajnih nalogov in SEPA direktnih obremenitev
  • V času procesa zamenjave vas bomo obveščali o napredku
Bančni paketni račun Sodobni

Odprite račun prek spleta

Ob spletnem odprtju paketa Sodobni boste izbrane bančne storitve prvih 6 mesecev uporabljali brezplačno in prejeli do 50 EUR nagrade na račun.

Kaj potrebujete za zamenjavo banke:

  • Veljaven osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list)
  • Davčno številko

Dodatne informacije ZBS o zamenjavi banke

ZBS PRAVILA ZAMENJAVA BANKE PDF 77kB PRENESI
ZBS INFORMACIJE O ZAMENJAVI BANKE PDF 104kB PRENESI

Poiščite svoj par in izkoristite ugodnost Midva

Vi ali vam najdražja oseba lahko pridobi 50 % popust na mesečno vodenje paketa.

KOMU JE NAMENJENA UGODNOST MIDVA?

  • Ugodnost je namenjena eni od dveh strank UniCredit Bank, ki se povežeta v par (partnerja, družinska člana, prijatelja, …).

KDO LAHKO KORISTI UGODNOST MIDVA?

  • 50 % popust na strošek mesečnega vodenja lahko koristi tista stranka v paru, ki je imetnik cenejšega paketa.

KAKŠNI SO POGOJI ZA KORIŠČENJE UGODNOSTI?

  • Eden od uporabnikov mora biti imetnik osebnega bančnega paketa Osnovni, Sodobni ali Premium, drugi pa imetnik kateregakoli bančnega paketa UniCredit Bank.
  • Vsak uporabnik lahko ugodnost Midva koristi zgolj z enim uporabnikom.
  • Ugodnost Midva se izključuje z drugimi ugodnostmi in popusti za bančne pakete
  • Več o pogojih ugodnosti, si lahko preberete tukaj.

KAKO DO UGODNOSTI?

  • Z osebo, s katero želite aktivirati ugodnost Midva, se oglasite v najbližji poslovni enoti UniCredit Bank.

1. Odprite račun

Oglasite se v poslovalnici banke, kjer boste oddali vlogo za zamenjavo banke. Predlagamo, da vlogo natisnete in izpolnite že doma ter jo prinesete s seboj na sestanek v poslovalnico - tako bo šlo še hitreje.

Vlogo za odprtje računa lahko hitro in enostavno oddate tudi preko naše spletne aplikacije ePristop - stroškov vodenja kateregakoli od osebnih bančnih paketov vam v tem primeru prve 3 mesece ne bomo obračunali.

2. Obvestimo nakazovalca

Mi obvestimo vašega nakazovalca dohodka. Sporočili mu bomo novo številko vašega osebnega transakcijskega računa pri UniCredit Bank.

3. Prenos poslovanja

Prenos stanja in poslovanja s prejšnjega računa. Stanje s prejšnjega računa bo avtomatsko prenešeno na novega. Izvede se tudi prenos morebitnih SEPA direktnih obremenitev in trajnikov.

Vloga za zamenjavo banke

VLOGA-ZA-MENJAVO_OBSTOJECE-BANKE-Z-UNICREDIT-BANK PDF 578kB Prenesi

Koliko stane menjava banke?

Za menjavo banke vam pri UniCredit Bank ne zaračunamo stroškov. Po pravilih Združenja bank Slovenije lahko vaša obstoječa banka obračuna le dejanske stroške zamenjave banke (npr. poštnina) in strošek zaprtja računa, če je le-ta naveden v tarifi.

Izjema so lahko primeri, ko imate pri obstoječi banki odprte obveznosti (npr. plačilne kartice, kredit, limit na transakcijskem računu), saj se pogoji za te storitve po ukinitvi računa utegnejo spremeniti (npr. odprte obveznosti na kartici je potrebno poplačati). V UniCredit Bank bomo v takih primerih skupaj z vami poiskali pravo rešitev.

Koliko časa traja postopek menjave banke?

Zgolj odprtje računa in prenos poslovanja in trenutnega stanja na računu pri obstoječi banki lahko opravite že ob prvem obisku z izpolnitvijo obrazca za menjavo banke. Ker pa ima večina strank pri obstoječi banki odprte dodatne obveznosti (npr. kredit, plačilne kartice, limit na transakcijskem računu, direktne bremenitve, itd.), celoten postopek lahko traja nekoliko dlje, vendar ne vpliva na pričetek uporabe novega računa pri UniCredit Bank.

Kaj moram narediti za prenos rednih mesečnih prejemkov?

Prenos je hiter in enostaven, opravite ga v dveh korakih in brez obiska poslovne enote UniCredit Bank. 

Izpolnite in podpišite Pooblastilo za nakazovanje rednih mesečnih prejemkov na račun, odprt pri UniCredit Bank.

Izpolnjeno pooblastilo potrdite pri izplačevalcu vaših rednih mesečnih prejemkov, ki ga bo tudi posredoval UniCredit Bank. Če računa pri UniCredit Bank še nimate, pa se oglasite v poslovni enoti UniCredit Bank in prenos poslovanja po odprtju računa v katerem od bančnih paketov bo za vas uredil osebni svetovalec, ki bo nato obrazec tudi posredoval ustrezni instituciji: ZPIZ-u za nakazilo pokojnine, vašemu delodajalcu za nakazilo plače, študentskemu servisu za nakazilo nakazil iz naslova študentskega dela oziroma izplačevalcu štipendije.

Kaj narediti, če pri obstoječi banki uporabljam plačilno ali kreditno kartico oziroma imam odprt limit na transakcijskem računu?

Priporočamo vam, da za limit na transakcijskem računu ali kartici zaprosite pri UniCredit Bank, počakate na prvi priliv, po katerem vam ga tudi aktiviramo, nato pa:

1. z novim limitom na UniCredit Bank takoj v celoti poplačate limit na obstoječi banki ter račun zaprete oziroma kartico prekinete;

2. v primeru visokega zneska limita na transakcijskem računu ali kartici, le-tega pri obstoječi banki ohranite toliko časa, da obročno poplačate vse odprte obveznosti in račun šele nato zaprete oziroma kartico prekinete, pri čemer za vse tekoče obveznosti in sprotne nakupe pričnete uporabljati limit oziroma kartico UniCredit Bank.

Osnovni limit v bančnih paketih UniCredit Bank je brez stroškov odobritve in stroškov rizika. Pametna izbira je tudi plačilno-kreditna kartica VISA, ki vključuje zavarovanje s 24 urno asistenco in vam je v večini bančnih paketov UniCredit Bank prvo leto na voljo brez naročnine. Za poplačilo limita na transakcijskem računu ali kartici pri obstoječi banki lahko najamete tudi ugoden potrošniški kredit UniCredit Bank.

Kaj narediti, če pri obstoječi banki odplačujem kredit?

Kredit pri obstoječi banki je potrebno poplačati kot je to dogovorjeno v kreditni pogodbi in ga ni mogoče avtomatično prenesti na novo banko, kar pa ne vpliva na postopek menjave banke.

Priporočamo vam, da s pomočjo svetovalca UniCredit Bank preverite ali zaprtje računa pri obstoječi banki vpliva na dvig obrestne mere vašega kredita. V tem primeru bomo skupaj poiskali za vas najboljšo rešitev.

Naročite povratni klic

Poklicali vas bomo. Posredujte nam svoje ime, kontaktni telefon in e-poštni naslov.

Mobilna banka GO!
Mobilna banka GO!

Aplikacija za telefone z operacijskimi sistemi AndroidiOS in
WindowsPhone.

ZANIMA ME


ali ali
Spinning wheel animation

Loading