close

Več o plačilnih karticah

Nakup na do 24 obrokov z Mastercard kartico

Kako poteka nakup na obroke?

Nakup na 24 obrokov

Nakupujte na obroke, brez obresti in brez dodatne dokumentacije.

Obroki prek SMS sporočil

Nakup lahko v roku 1 ure po plačilu nakupa diskretno razdelite na obroke preko SMS sporočila.

Na vseh prodajnih mestih

Na obroke lahko nakupujete na vseh prodajnih mestih, tako doma kot v tujini, kot tudi preko spleta.

  • Minimalni znesek posameznega obroka znaša 25 EUR.
  • Nadomestilo za vsak obrok znaša 1,80 EUR, ne glede na znesek obroka.
  • Plačilo obroka se izvede skupaj s preostalo porabo po kartici samodejno iz vašega transakcijskega računa.
Enostavno in fleksibilno poplačilo obveznosti na Visa kartici
  • Datum zapadlosti za poravnavo porabe po kartici izberete sami (8., 18. ali 28. dan v mesecu).
  •  10% porabe na kartici se vsak mesec poravna avtomatsko na datum zapadlosti, preostalo porabo pa lahko poplačate v poljubnih zneskih, delno ali v celoti. Preostalo porabo po kartici lahko brezplačno poravnate v spletni banki Online b@nka in aplikaciji Mobilna banka GO! ali na bančnem okencu skladno z UPN obrazcem, ki je priložen mesečnemu izpisku.

 

V primeru, da preostale porabe po kartici ne poravnate do datuma zapadlosti, pričnete s plačilom revolving obresti.

V Mobilni banki GO! vam je na voljo tudi posebna predloga* za predčasno poplačilo porabe po kartici.

Predčasno poplačilo lahko izvedete najkasneje do 9 dni pred naslednjim dnevom zapadlosti ali prej. V kolikor ga izvedete kasneje, lahko pride do preplačila na kartici, zato vam svetujemo, da v tem primeru plačilo dolga poravnate skladno z UPN obrazcem, ki je priložen mesečnemu izpisku. 

*Predloga v Mobilni banki GO! prikaže zgolj znesek porabe, ne vključuje pa morebitnih revolving obresti.

Revolving kredit

V primeru, da preostale porabe po kartici ne poravnate do datuma zapadlosti, pričnete s plačilom revolving obresti. Obresti se bodo po pretečenih 30 dneh obračunale le na porabljeni znesek z vašo kartico. V trenutku, ko boste porabljeni znesek v celoti poplačali, postane vaša kartica znova običajna plačilna kartica z odloženim plačilom.

2 kartici v enem in denar je vedno pri roki
  • Plačilna kartica z možnostjo odloženega plačila do 30 dni brez obresti in
  • kreditna kartica z možnostjo revolving kredita in z avtomatskim mesečnim poplačilom 10% celotne porabe.

S kartico so vaša finančna sredstva vedno pri roki. Po opravljenem plačilu ali dvigu gotovine se bo stanje razpoložljivih sredstev na vaši kartici nemudoma zmanjšalo za porabljeno vsoto. Z vsakim poplačilom porabe na kartici se razpoložljiva sredstva na kartici obnovijo v višini zneska vašega poplačila.

Varno spletno nakupovanje

Kartica vam omogoča varno in brezskrbno spletno nakupovanje. Na spletnih prodajnih mestih z oznako MasterCard SecureCode se plačilo opravi z geslom Mastercard SecureCode, na spletnih mestih brez navedene oznake pa vnesete podatke o kartici, ki jih zahteva spletno prodajno mesto.

Preprost pregled porabe v spletni in mobilni banki

Svojo porabo lahko dnevno spremljate v Mobilni banki GO! za mobilne telefone ter v vaši spletni banki Online banka.

Preberite si več o obročnem odplačevanju kreditne kartice Mastercard

več 

Brezplačno OSNOVNO zavarovanje in 24-urna asistenca na potovanju

Kot imetnik Klasična kartica VISA UniCredit Bank boste vi in vaša družina ob plačilu vsaj dela potovanja s kartico VISA na potovanju avtomatsko zavarovani, zato lahko uveljavljate:

  • Asistenca v tujini.
  • Zamuda potovanja (letala, ladje, vlaka).
  • Zamuda prtljage.
  • Zavarovanje v primeru nesreče.
  • Zavarovanje nakupov.

 

Več
Brezplačno EKSKLUZIVNO zavarovanje in 24-urna asistenca na potovanju

Kot imetnik Zlata VISA kartice UniCredit Bank boste vi in vaša družina ob plačilu vsaj dela potovanja s kartico VISA na potovanju avtomatsko zavarovani, zato lahko uveljavljate (op. EKSKLUZIVNO zavarovanje zajema tudi vse postavke OSNOVNEGA zavarovanja, ki je na voljo s Klasična VISA kartico UniCredit Bank):

  • Asistenca v tujini.
  • Zamuda potovanja (letala, ladje, vlaka).
  • Zamuda prtljage.
  • Zavarovanje v primeru nesreče.
  • Nujna zdravstvena pomoč v tujini.
  • Nadomestilo za bolnišnično zdravljenje.
  • Izguba, kraja ali poškodba potovalne prtljage in potnega lista.
  • Zavarovanje nakupov.
Več

OPOMBA

Pogoj za uveljavitev brezplačnega zavarovanja na potovanju je veljavna kartica VISA UniCredit Bank in njena uporaba. S kartico morate pred uveljavitvijo zavarovanja plačati potovanje ali del potovanja (npr. letalsko karto, vozovnico za vlak, avtobus, stroške hotela). 

Predstavljeno zavarovanje je zavarovalni produkt zavarovalnice SOLID Försäkrings AB. Zgoraj navedene informacije so informativne narave in zgolj primeroma navajajo nekatere izmed ugodnosti imetnikov kartice VISA po zavarovalni polici, ki jo je izdala zavarovalnica SOLID Försäkrings AB, pod številko police AU3211620SO-2. Podrobnejše informacije o ugodnostih, pogojih, omejitvah in izključitvah najdete tukaj (v poglavju Splošni pogoji poslovanja s karticami). UniCredit Banka Slovenija d.d. ne jamči za izplačila po navedeni zavarovalni polici.

Zavarovanje in asistenca za imetnike VISA plačilnih kartic

Če potrebujete potovalno, pravno, zdravstveno pomoč, pomoč pri izgubljeni prtljagi ali potovalni nasvet, pokličite številko za asistenco 24 ur na dan na: + 386 1 252 84 40

Več o VISA zavarovanju >

Ugodnosti kartic MasterCard in Maestro.

Ugodnosti kartic Mastercard, Maestro in VISA

Preverite vse ugodnosti, ki jih lahko koristite ob uporabi Mastercard in Maestro kartic.

Varno spletno plačevanje s 3-D Secure

3-D Secure je mednarodni varnostni standard, ki ga podpirata Mastercard (Mastercard SecureCode oz. Mastercard ID Check) in Visa (Verified by Visa oz. Visa Secure). Uporablja se za preverjanje istovetnosti imetnikov plačilnih kartic pri spletnem plačevanju. Razvit je bil zaradi zmanjšanja tveganj nepooblaščene uporabe plačilnih kartic s strani tretjih oseb. Evropski bančni organ (EBA) je z direktivo PSD2 s 1. 1. 2021 uvedel zahtevo po močni avtentikaciji, zato je  bil uveden dodatni varnostni mehanizem pri 3-D Secure spletnih plačilih in nakupih in sicer, identiteto plačnika je potrebno ob izvedbi plačila preko spleta potrditi z vsaj dvema od treh elementov:

  • Nekaj, kar veste (geslo, PIN koda, odgovor na varnostno vprašanje, ...)
  • Nekaj, kar imate (pametni telefon ali druga mobilna naprava)
  • Nekaj, kar ste (biometrični podatki, kot so prstni odtis, obraz, ...)

Prednosti

3-D Secure spletnim plačilom s plačilnimi karticami prinaša višjo stopnjo varnosti, saj se ob vsakem plačilu s pomočjo močne avtentikacije preveri pristnost imetnika kartice. Za potrditev spletnih 3-D Secure plačil in nakupov je potrebna prijava v aplikacijo Mobilna banka GO!, nato pa uporaba PIN kode ali biometričnega podatka, kot je npr. prstni odtis ali prepoznava obraza. Tak način predstavlja še dodatno zaščito za imetnike kartic in tudi za spletne trgovce pred nepooblaščeno uporabo kartic.

Kateri nakupi so 3D Secure spletni nakupi in je za njih od 1. 1. 2021 obvezna potrditev v mobilni banki?

Pri spletnih nakupih imetnik plačilne kartice opravi plačilo s plačilno kartico na dva načina (način določi spletni prodajalec):

a) na spletnem prodajnem mestu z oznako Verified by Visa oz. Visa Secure ali Mastercard SecureCode oz. Mastercard ID Check, se plačilo s plačilno kartico opravi skladno s Pogoji uporabe storitve 3D Secure. Za te spletne nakupe je od 1. 1. 2021 zahtevana obvezna avtentikacija s pomočjo aplikacije Mobilna banka GO!.

b) na spletnem prodajnem mestu, ki ne vsebuje oznake Verified by Visa oz. Visa Secure ali  Mastercard SecureCode oz. Mastercard ID Check, se plačilo opravi s posredovanjem podatkov o kartici prodajnemu mestu (na primer podatkov o številki kartice, veljavnosti kartice in varnostni kodi, če je zahtevana). V tem primeru ni potrebna dodatna avtentikacija.

Kdo lahko uporablja »3-D Secure«?

3-D Secure lahko uporablja vsak imetnik ali pooblaščeni uporabnik plačilne kartice Maestro, debetne kartice Mastercard ter plačilne kartice z odloženim plačilom  Mastercard in Visa.

Kaj moram storiti za uporabo »3-D Secure«?

Če želite uporabljati 3-D Secure, preprosto izvedete spletni nakup na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo 3-D Secure. 3-D Secure prodajno mesto prepoznate po oznaki Mastercard ID Check ali Mastercard Secure code. Oziroma Visa Secure ali Verified by Visa.

Kje lahko uporabljam »3-D Secure«?

3-D Secure lahko uporabljate na tistih spletnih prodajnih mestih, ki omogočajo njegovo uporabo. Prepoznate jih po logotipih »Mastercard ID Check« ali Visa Secure.

Katere informacije in podatki so potrebni za uporabo 3-D Secure?

Od 1. 1. 2021 dalje mora imetnik kartice, ki želi opravljati spletna 3-D Secure plačila, obvezno uporabljati aplikacijo Mobilna banka GO!, kar pomeni, da mora imetnik kartice imeti pametni telefon. Slednji namreč omogoča potrjevanje z biometričnimi podatki. Spletno3-D Secure plačilo se lahko potrdi le s pomočjo aplikacije Mobilna banka GO! nameščene na pametnem telefonu preko katere prejmete potisno sporočilo, ki v tem primeru nadomesti enkratno avtentikacijsko kodo prejeto v SMS sporočilu.

Kako 3-D Secure deluje?

3-D Secure ob vsakokratni uporabi na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo 3-D Secure, preveri pristnost imetnika plačilne kartice. Imetnik plačilne kartice v aplikacijo Mobilna banka GO! prejme potisno sporočilo in s pomočjo PIN kode ali prstnega odtisa ali prepoznave obraza potrdi spletno plačilo.

Kako je v primeru, če nimam Mobilne banke GO!? Ali je uporaba Mobilne banke GO! res obvezna za potrjevanje spletnih nakupov?

Da. Za potrjevanje spletnih plačil je uporaba aplikacije Mobilna banka GO! obvezna*.

V primeru, da ta trenutek še niste prepričani o uporabi Mobilne banke GO! s polno funkcionalnostjo, se lahko odločite za uporabo Mobilnega žetona ali Mobilne banke GO!, izključno za potrjevanje spletnih plačil (uporaba ostalih storitev, kot je npr. vpogled v transakcijski račun ni možna!), ki je brezplačna.

*Mobilna banka s polno funkcionalnostjo storitev je plačljiva, v kolikor ni že brezplačno vključena v bančni paket, ki ga ima uporabnik.

Skrbi me varnost pri uporabi Mobilne banke GO!.

Mobilna banka GO! ima več varnostnih elementov, ki preprečujejo neavtorizirani vdor oziroma neodobreno plačilo. Predstavlja varnejši način opravljanja bančnih storitev, ki ga že uporablja večina imetnikov transakcijskih računov pri UniCredit Bank.

Ne želim Mobilne banke GO!. Ali obstaja alternativni način potrjevanja 3-D Secure spletnih nakupov?

V primeru, da -ne želite uporabljati Mobilne banke GO!, vam je na voljo alternativni način  potrjevanja spletnih plačil z uporabo Mobilnega žetona. Aplikacijo boste morali tudi v tem primeru naložiti na pametni telefon, ne bo pa potrebna aktivacija storitve Mobilna banka GO!, kar pomeni, da vaš transakcijski račun v tej aplikaciji  ne bo dostopen . Mobilni žeton bo v tem primeru uporaben izključno za potrjevanje spletnih plačil.

Ali lahko potrjujem spletna 3-D Secure plačila tudi z uporabo Mobilnega / fizičnega žetona?

Da, vendar izključno z Mobilnim žetonom, zato priporočamo, da v kolikor še imate fizični žeton, le-tega nadomestite z mobilnim žetonom. Aktivacija je brezplačna. V kolikor  še ne uporabljate Online b@nke in Mobilne banke GO! , je možna uporaba mobilnega žetona izključno za potrjevanje spletnih plačil.

Zamenjal sem mobilni telefon. Ali moram za potrjevanje spletnih plačil ponovno aktivirati aplikacijo Mobilna banka GO!?

Da. Za potrjevanje spletnih plačil morate ponovno aktivirati Mobilno banko GO!. To lahko storite sami v aplikaciji, preko svoje Online banke ali s klicem na brezplačno številko 080 88 00.

Koliko časa imam za potrditev spletnega 3-D Secure plačila po prejemu potisnega sporočila?

Spletno plačilo morate potrditi v roku 5 minut po prejemu potisnega sporočila. V primeru poteka veljavnosti prejetega potisnega sporočila, boste morali ponoviti plačilo in prejeli boste novo potisno sporočilo za potrditev spletnega plačila.

Koliko stane 3-D Secure?

Uporaba 3-D Secure je za vse imetnike kartic Mastercard, Visa in Maestro brezplačna.

Na koliko karticah lahko uporabljam 3-D Secure?

3-D Secure lahko uporabljate z vsemi plačilnimi karticami Mastercard, Visa in Maestro (na določenih prodajnih mestih).

Mobilno banko GO! že uporabljam. Ali moram vseeno kaj narediti?

Da. Aplikacijo Mobilna banka GO! morate posodobiti na najnovejšo različico (na dan 14. 12. 2020: Android: 4.18.16.0 , Ios: 5.17.24). V kolikor tega še niste storili oziroma se aplikacija ni posodobila sama, lahko to storite sami v spletni trgovini z aplikacijami.

Kam se obrnem ob morebitnih težavah z uporabo 3-D Secure?

Za več informacij pokličite naš Kontaktni center na telefonsko številko 080 88 00 ali 01 2528 444.

Splošni pogoji in nasveti za varno uporabo kartic

NASVETI ZA VARNO UPORABO PLAČILNIH KARTIC PDF 239kB Prenesi
SPLOŠNI POGOJI_UPORABE_STORITVE_3-D_SECURE PDF 126kB Prenesi

Izgubo ali krajo kartice takoj prijavite v najbližji poslovalnici UniCredit Banka Slovenija d.d. ali Centru za plačilne kartice na telefonsko številko +386 1 5834 183.

 

Največ lahko za svojo varnost na spletu storite sami.

Poleg varnostnih mehanizmov, ki ga ponujajo plačilne kartice, vam predstavljamo tudi nekaj praktičnih nasvetov za varno plačevanje prek spleta.

 

Še nimate brezstične Mastercard ali Visa kartice? Naročite jo v najbližji poslovalnici ali prek spletne banke!
POŠLJI POVPRAŠEVANJE

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo