Prednosti Online banke

Enostavna za uporabo

Preprosta menijska navigacija in enostaven način plačevanja.

Visoka varnost

Podatki, vezani na račune in geslo, se nahajajo na varovanem strežniku.

Možnost vpogleda 24/7

Dostop do vseh bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli. 

Prihranek časa in denarja

Popolnoma brezplačna in hitra namestitev aplikacije.

Kaj vam omogoča?

  • Pregled stanja in prometa na računih in plačilnih karticah.
  • Plačilo položnic in prenos sredstev med lastnimi računi.
  • Pošiljanje čezmejnih nalogov in nalogov v tujino.
  • Vezava depozitov, naročanje kartic in menjava valut.
  • Pošiljanje prošenj za spremembo limitov na računih.
  • Odpiranje, izvedbo in izbris trajnih nalogov.
  • Dostop s katerekoli naprave, ki ima povezavo z internetom.
  • Dodatne prednosti

    Enostaven in pregleden uporabniški vmesnik vam ponuja bolj prijetno uporabniško izkušnjo. Z naprednim čarovnikom lahko hitro in enostavno izvajate domača in tuja plačila. Preprost pregled nad izvedenimi transakcijami vam olajša upravljanje osebnih financ. Varčevalne cilje si enostavno nastavite glede na namen in časovno obdobje varčevanja.

      Uporaba mobilnega žetona za vstop v Online banko

    • Enostavna in hitra namestitev za Android, iOS in Windows phone.
    • Podatki so kriptirani z 256-bitno AES enkripcijo.
    • Po enkratni aktivaciji za svoje delovanje ne potrebuje internetne povezave.
    • Vstop v aplikacijo je možen s pomočjo prstnega odtisa.

    Bi tudi vi imeli Online banko? Želim Online banko

    Odgovori na pogosta vprašanja

    Splošno

    Kako si aktiviram prejemanje obvestil prek e-pošte?

    Kliknite na ikono »Nastavitve« in izberete »Obvestila«, s čimer se prikaže pregled že aktivnih obvestil. Pri aktivaciji novega obvestila lahko določite čas in pogostost obvestil ter tip obvestila za:
    - prijavo v sistem online banke,
    - stanje na računu,
    - priliv ali odliv z računa nad določenim zneskom in
    - prejetje novega e-računa.

    Oglejte si video

    Kje vidim promet po kreditni kartici?

    V meniju Krediti in kartice si s klikom na izbrano kartico lahko ogledate vse podrobnosti kartice in promet po kartici. S klikom na posamezno transakcijo se prikažejo podrobnosti transakcije, kjer lahko uredite kategorijo ali razdelite transakcijo na več kategorij. Sprememba kategorije in podkategorije bo upoštevana le za tisto transakcijo, pri kateri boste spremenili kategorijo.

    Oglejte si video.

    Kje najdem e-izpisek VISE/Mastercard-a v Online banki?

    V meniju Krediti in kartice kliknite na izbrano kartico, ki se nahaja v oknu podrobnosti in naročila novih kartic. S klikom na »Bančni izpiski« boste nato dostopali do arhiva vseh e-izpiskov in pogodb, ki jih je mogoče razporediti po kriterijih. Izpiske si lahko ogledate v PDF obliki ali jih natisnete.

    Oglejte si video.

    Kako naročim novo kartico ali spremenim mesečni limit na VISA/MasterCard kartici?

    V meniju Krediti in kartice kliknite na izbrano kartico, ki se nahaja v oknu podrobnosti in naročila novih kartic. S klikom na »Naroči novo kartico« boste lahko naročili novo kartico, varnostni SMS in aktivirali storitev 3D Secure. Za obstoječo kartico lahko uredite limit, datum poravnave in način prejemanja kartičnih izpiskov.

    Oglejte si video.

    Kako aktiviram Mobilno banko v Online banki?

    V meniju Osebni računi v oknu Podrobnosti in naročila lahko s klikom na izbiro »Naročilo storitev« izpolnete in podpišete spletni obrazec za aktivacijo Mobilne banke GO!. V roku enega delovnega dne boste prejeli dve SMS sporočili s številke +1111; prvo za prenos in namestitev, drugo za aktivacijo aplikacije. Ko prenesete, namestite in aktivirate Mobilno banko na vašem mobilnem telefonu, lahko pričnete z uporabo. Aplikacijo lahko naložite tudi preko spletnih trgovin vašega operacijskega sistema in jo nato aktivirate s pomočjo aktivacijske kode, ki jo boste prejeli v drugem SMS sporočilu s številke +1111.

    Kje vidim svoj kredit v Online banki?

    V meniju Krediti in kartice je omogočen nazoren pregled vseh kreditov, ki so bili odobreni s strani UniCredit Bank. Prva stran, poleg naziva posameznega kredita, prikazuje podatek o trenutnem stanju kredita. Dodatne podrobnosti o kreditu in amortizacijski načrt odplačevanja kredita pridobite ob kliku na izbrani kredit.

    Ali lahko preklopim na staro verzijo Online banke?

    Do nadaljnjega boste lahko v vsakem trenutku preklopili tudi na staro različico, in sicer s klikom na povezavo na zgornji pasici. Za vstop bo potrebna odjava in ponovna prijava.

    Če bi vseeno potrebovali pomoč, nas lahko pokličete od ponedeljka do petka med 8. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro na brezplačno tel. številko 080 88 00 (tonska izbira 2), nam pustite sporočilo prek spletnega obrazca ali nam pišete na elektronsko pošto online[at]unicreditgroup.si

    Kako natisnem informativno potrdilo o izvedeni transakciji prek Online banke?

    V meniju Osebni račun si s klikom na izbran račun lahko ogledate celotni promet po izbranem računu. S klikom na posamezno transakcijo v prometu se prikažejo podrobnosti transakcije, kjer lahko pridobite informativne informacije o plačilu. Informativne podatke v PDF obliki pridobite s klikom na »Več podrobnosti«, kjer se vam prikažejo vse podrobnosti transakcije, ki jih lahko shranite ali natisnete. Za slednje kliknete na »Natisni informativno potrdilo o transakciji«.

    Plačila

    Moram podpisati vsak plačilni nalog posamično ali lahko podpišem vse pripravljene naloge naenkrat?

    Če želite izvesti več plačil hkrati, v zadnjem koraku, pri posamičnem plačilu izberete možnost »Shrani in ustvari novo plačilo«. Pri zadnjem pripravljenem plačilu kliknete na zeleni gumb »Podpiši in pošlji«, kar vas bo usmerilo na podpis nalogov. V zadnjem koraku se prikaže seznam vseh nalogov, ki čakajo na podpis. Pred končno potrditvijo plačila lahko naloge ponovno uredite in izberete tiste, ki jih želite plačati. Sistem vas bo pred izhodom iz Online banke opozoril, da določeni nalogi čakajo na vaš podpis.

    Kje najdem svoje obstoječe predloge?

    V izbiri Plačila pod »Prejemniki in predloge« najdete vse domače in tuje shranjene prejemnike ter predloge. Te lahko urejate, brišete ali enostavno ustvarjate nove. Predlagamo vam, da si za najbolj pogosta plačila shranjene predloge dodate med hitra plačila.

    Kako lahko dodam shranjeno predlogo v hitro plačilo?

    V izbiri Plačila pod »Prejemniki in predloge« najdete vse domače in tuje shranjene prejemnike ter predloge. Te lahko urejate, brišete ali enostavno ustvarjate nove. Predlagamo vam, da si za najbolj pogosta plačila shranjene predloge dodate med hitra plačila.

    Oglejte si video.

    Kje so vidna vsa plačila izvedena preko Online banke?

    V izbiri Plačila pod »Arhiv nalogov« so shranjena vsa vaša plačila izvedena preko Online banke za obdobje enega leta.

    Kako v treh enostavnih korakih opraviš plačilo ali prenos na drug račun?

    V prvem koraku izberete račun, iz katerega bo opravljeno plačilo. V iskalno polje vpišete ime osebe, naziv podjetja ali številko računa za plačilo. Pametni iskalnik vam bo po nekaj vpisanih znakih predlagal prejemnike in predloge iz vaših preteklih plačil. S klikom na izbranega prejemnika ali predlogo potrdite izbiro računa, na katerega želite nakazati sredstva.

    Oglej si video.

    Kako opravim plačilo v tujino?

    Postopek plačila za tuj plačilni promet se v sami pripravi bistveno ne razlikuje od postopka priprave naloga za domač plačilni promet. Pametni iskalnik vam bo po nekaj vpisanih znakih predlagal prejemnike in predloge iz vaših preteklih plačil. S klikom na izbranega prejemnika ali predlogo potrdite izbiro računa, na katerega želite nakazati sredstva. Če prvič plačujete prejemniku v tujino, vnesete v iskalno polje celotno številko računa prejemnika, vključno z oznako države. Po vnosu številke računa prejemnika bo brskalnik avtomatično izbral pravilni tip naloga za tujino SEPA, oziroma plačilni nalog za tujino, kjer je potrebno vnesti še BIC/SWIFT kodo banke, ime prejemnika ter znesek. V drugem koraku vnesete podane podatke s strani prejemnika, v kolikor imate ustrezno referenco prejemnika ter kodo namena to dopišite, sicer nadaljujte s plačilom in podpisom naloga.

    Oglej si video.

    Kje so vidna še neizvedena plačila in kako jih lahko izbrišem?

    Če nalog še ni knjižen, v primeru nezadostnega stanja na računu, ali je nalog vnesen z datumom vnaprej, bo do izvedbe čakal v »Plačila v čakanju«, kjer ga lahko tudi naknadno še spreminjate. Kadar plačila ne želite izvesti, označite izbrani nalog v čakanju ter kliknete rdeči simbol za izbris naloga. Sistem vas pred izhodom iz Online banke opozori, da določeni nalogi čakajo na vaš podpis v skladu z urnikom plačilnega prometa Unicredit banke Slovenija d.d.

    Oglejte si video.

    Kako opravim interni prenos med mojimi računi?

    V prvem koraku izberete račun iz katerega želite opraviti interni prenos. Kliknete v iskalno polje in iz seznama » Za prenos med mojimi računi « izberite račun, na katerega želite prenesti sredstva. Prenosi med varčevalnim in transakcijskim računom (ali obratno) veljajo kot interni prenosi med računi in so mogoči le med vašimi računi.

    Kako lahko razveljavim oz. prekličem že podpisan UPN nalog?

    Plačilni nalogi, ki ste jih poslali na banko, so uvrščeni na seznam v »Plačila v čakanju«. Kadar plačila s statusom v čakanju ne želite izvesti, označite izbrani nalog in kliknete rdeči simbol za izbris naloga. Razveljavitev potrdite še z geslom za podpis. Ko je nalog knjižen, se odstrani iz seznama plačil v čakanju in razveljavitev ni več možna.

    Oglejte si video.

    Upravljanje financ

    Kako zamenjam kategorijo ali razdelim transakcijo na več kategorij?

    Vsi vaši izdatki se samodejno kategorizirajo v 8 osnovnih kategorij, ki jih lahko naknadno spremenite ali razdelite v več podkategorij. Kategorijo posamezne transakcije spremenite v Pregledu prometa na Osebnem računu ali pregledu prometa kartic. S klikom na posamezno transakcijo se prikažejo podrobnosti transakcije, kjer lahko uredite kategorijo ali razdelite transakcijo na več kategorij. Sprememba kategorije in podkategorije bo upoštevana le za tisto transakcijo, pri kateri boste spremenili kategorijo.

    Oglejte si video.

    Kako si nastavim omejitve predvidene porabe?

    Za boljše upravljanje porabe sredstev si lahko za prihajajoči mesec nastavite omejitve po posameznih kategorijah. V primeru prekoračitve porabe po posamezni kategoriji, bo ta tudi grafično prikazana. Z nadzorom nad izdatki boste lažje privarčevali nekaj denarja in si zastavili nove finančne cilje.

    Oglejte si video.

    Kako si nastavim varčevalni cilj?

    Da bi lažje dosegli svoje cilje, si v meniju »Moji cilji« določite namen varčevanja, časovno obdobje in višino sredstev, ki jih želite privarčevati. Za vsak cilj lahko za obdobje varčevanja ustvarite trajni nalog preko obrazca v Online banki. Če želite vedeti, kako napredujete pri doseganju varčevalnih ciljev, redno razporejajte že privarčevana sredstva med svoje cilje. Grafični prikaz bo tako odražal, koliko ste privarčevali za posamezni cilj v odstotkih.

    Oglejte si video.

    Varnostna priporočila pri uporabi Online banke

    1. V nastavitvah Online banke aktivirajte varnostno vprašanje in odgovor, ki ga poznate le vi.
    2. Do Online banke dostopajte preko uradne spletne strani ali preko varne povezave https://si.unicreditbanking.net.
    3. Spremljajte varnostna obvestila banke o morebitnih ponarejenih spletnih straneh.
    4. Redno skrbite za varnostne posodobitve na operacijskem sistemu in brskalniku, ki ju uporabljate za uporabo Online banke.
    5. Banka nikoli ne preverja vaših podatkov (številke plačilnih kartic, geslo za Online banko), po spletni pošti, zato jih ne zaupajte nikomur, tudi če ste za to zaprošeni.
    6. V primeru kakršnih koli nepravilnostih banko nemudoma obvestite na online[at]unicreditgroup.si.


    Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

    Pokličite nas na telefonsko številko 080 88 00 ali 01 5876 777 od ponedeljka do petka med 8. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro.

    Niste našli odgovora na vaše vprašanje? Potrebujem pomoč

    Mobilna banka GO!
    Mobilna banka GO!

    Aplikacija za telefone z operacijskimi sistemi AndroidiOS in
    WindowsPhone.

    ZANIMA ME


    ali ali
    Spinning wheel animation

    Loading