Nazaj na vrh strani

Inofrmativni kalkulator

Na informativnem kalkulatorju najprej določite:

  • znesek želenega potrošniškega kredita,
  • dobo odplačevanja in
  • vrsto obrestne mere.

Po končanem vnosu izberite možnost »Nadaljuj«.

 

Podajte dodatne podatke

Pred nadaljevanjem z informativnim izračunom izpolnite še zahtevane podatke v razdelku "Dodatni podatki" in sicer navedite:

- Okvirni mesečni priliv,

- Trenutne mesečne kreditne obveznosti,

- Osebni status,

- Vzdrževanje dodatnih oseb,

- ali želite refinancirati obstoječe obveznosti.

 

V kolikor želite z najetim potrošniškim kreditom refinancirati svoje obstoječe obveznosti, vloge za odobritev potrošniškega kredita ne bo mogoče oddati po spletu, temveč le osebno v poslovalnici banke.

Preverite podatke

Z nadaljevanjem postopka se vam odpre stran s podatki izbranega kredita. Pred oddajo vloge lahko svoj izbrani kredit še spremenite, prav tako pa se vam na strani odpre možnost vpisa promocijske kode, za mogoč dostop do dodatnih ugodnosti ob oddaji vloge za kredit.

Po pregledu informativnega izračuna lahko izberete možnost "Nadaljuj kot komitent" in začnete z izpolnevanjem vloge v Online poslovanju ali pa se naročite na sestanek v vam najbližji enoti. 

 

Začnite z izpolnjevanjem vloge v portalu Online poslovanje

Z izbiro "Nadaljuj kot komitent" boste preusmerjeni na vstopno stran v aplikacijo Online Poslovanje, kjer nato nadaljujete z oddajo vloge.

Za uspešno oddajno vloge, morate zagotoviti:

- Osebne podatke,

- Podatke o vaši zaposlitvi,

- Nujne finačne podatke,

- Morebitne dodatne izjave.

Na prvem koraku vloge preverite svoje osebne podatke ter nadaljujte na naslednji korak. V kolikor osebni podatki niso točni, lahko le te spremenite v portalu Online poslovanje na zavihku "Sprememba osebnih podatkov".

V kolikor so podatki pravilni, nadaljujte na naslednji korak vloge.

 

 

 

Zaposlitev

Za uspšeno oddajo vloge za potrošniški gotovinski kredit, prosimo natačno izpolnite podatke o vaši zaposlitvi in vaše finančne podatke.

  • V spustnem seznamu poiščite naziv delodajalca po nazivu, davčni ali matični številki podjetja.
  • V kolikor je sedež vašega delodajalca v tujini, je potrebno priložiti pogodbo o zaposlitvi.
  • V primeru, da ste zadnjih 12 neto plač prejeli na račun pri UniCredit Bank, vam fotokopije plačilnih list ni potrebno posredovati.
  • Izpolnite podatke o dodatnih mesečnih prihodkih in odhodkih.
  • V primeru, da prejemate dodatne mesečne prihodke v obliki najemnin, otroških dodatkov ali vračila dohodnine, lahko te tudi uveljavite. 
  • Informacije o svojih odhodkih izpolnite kar se da natančno.

 

V kolikor zadnjih 12 mesecev mesečnih prilivov niste prejemali na transakcijiski račun pri UniCredit Bank, priložite plačilne liste za to obdobje v za to namenjen del vloge.

 

Finančni podatki

Na zavihku Finance vam je ob oddaji vloge na voljo tudi možnost sklenitve življenskega zavarovanja.

Na zavihku Finance kar najbolj natačno izpolnite podatke o finančnih izdatkih in prihodkih sicer boste morali po pregledu vloge podatki dodatna pojasnila, kar podaljša čas sklenitve kredita.

Podrobna navodila, kaj upoštevati pri prikazu odhodkov in prihodkov, so zapisana takoj ob vsakem polju, ki ga morate izpolniti.

 

Za nadaljevanje izberite možnost »Naprej«.

 

 

Pregled dokumentacije

Pred oddajo vloge za potrošniški kredit je potrebno pregled in potrditev pregleda priložene dokumentacije. Za pregled in potrditev seznanjenosti odprite posamezni dokument ter na dnu dokumenta izberite "Dokument sem prebral in se z njim strinjam". V nasprotnem primeru oddaja ne bo mogoča.

        

Oddaja vloge

Pred oddajo vloge prosimo preverite vse navedene podatke na vaši kreditini vlogi. V kolikor so podatki pravilni, lahko vlogo oddate. V nasprotnem primeru se lahko vrnete na korak vloge, kjer je potrebno podatke spremeniti ter uredite spremembo.

        

Postopek podpisa kredita

Ko bo spletna vloga s strani Banke obdelana, vas bomo obvestili po SMS sporočilu na telefonsko številko, ki je v sistemu banke.

Od prejema obvestila imate 24 ur časa, da postopek najem potrošniškega kredita po spletu zaključite.

  • Če postopka v roku 24 ur ne zaključite, se šteje, da spletna vloga samodejno zavrnjena in jo je potrebno oddati ponovno.

Postopek podpisa kredita

Odobrena vloga

V primeru, da je vloga odobrena, jo preglejte in potrdite vse dokumente.

  • Pri vsakem dokumentu izberite gumb »Preglej«. Odprl se bo dokument, ki ga po pregledu s klikom na gumb »Dokument sem prebral in se z njim strinjam«, potrdite.
  • Po pregledu vseh dokumentov se na dnu aktivira gumb »Podpiši dokumente«.
  • Geslo generirate s pomočjo svojega žetona. V primeru, da uporabljate Mobilni žeton, v aplikaciji ustvarite geslo z možnostjo »Za podpis vlog in dokumentov«.
  • Na koncu dobite potrditveni SMS.
  •  

    Zavrnjena vloga

    Če je vloga bila zavrnjena, za več informacij kontaktirajte podporo uporabnikom, ki vam je na voljo vsak delovnik, med 8.00 in 18.00, na telefonski številki + 386 1 5876 600.

Več informacij o kreditih
Pogosta vprašanja
  • Potrošniški kredit

  • Stanovanjski kredit

  • Pogoji za najem kredita

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo