Nazaj na vrh strani

Za osnovno

urejanje financ

Osnovni plačilni račun

  • 4,90 EUR/mesec

✓ - storitev je brez nadomestila ali je vključena v paket, ⃝   - storitev je možna z doplačilom, ✗ - ugodnosti ni ali storitev v tem paketu ni možna.

 

Za dostop do osnovnega plačilnega računa nakup dodatnih storitev ni obvezen.

Denarna sredstva so zajamčena skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge (ZSJV).

 

Vodenje transakcijskega računa v valuti EUR. Vodenje transakcijskega računa v tujih valutah ni možno.

2 Velja z debetno kartico Mastercard v Sloveniji in v skupini UniCredit (Italija, Avstrija, Nemčija, Madžarska, Hrvaška, Srbija, BiH, ...).

Velja z debetno kartico Mastercard v Sloveniji in EU območju, kjer je EUR plačilno sredstvo. Izvzeti so morebitni stroški tuje banke, ki jih lahko zaračuna banka lastnica bankomata.

4 Produkta ni možno pridobiti.

5 Velja za vzdrževanje storitev spletnega in mobilnega bančništva z uporabo m-žetona.

6 Pogoj je uporaba spletnega ali mobilnega bančništva.

7 Domači plačilni promet v valuti EUR - standardni nalog.

 

Kdo lahko odpre račun?

Fizična oseba,

ki zakonito prebiva v EU in ima stalni ali začasni naslov v EU.

Prosilec za azil

in oseba, ki ji dovoljenje za bivanje ni odobreno, vendar njen izgon iz pravnih ali dejanskih razlogov ni mogoč.

Finančno šibkejše osebe,

ki prejemajo varstveni dodatek in/ali denarno socialno pomoč na podlagi odločbe Centra za socialno delo.

Osnovni plačilni račun
Namenjen je vsem fizičnim osebam, ki zakonito prebivajo v EU (imajo stalni ali začasni naslov v EU), prosilcem za azil, ter osebam, ki jim dovoljenje za bivanje ni odobreno, vendar njihov izgon iz pravnih ali dejanskih razlogov ni mogoč in še nimajo odprtega računa pri banki v Republiki Sloveniji.

Osnovni plačilni računsocialni
Namenjen je finančno šibkejšim fizičnim osebam, ki prejemajo varstveni dodatek in/ali denarno socialno pomoč na podlagi odločbe Centra za socialno delo.

Banka osnovni plačilni račun odpre ali zavrne v roku desetih (10) delovnih dni od prejema popolne vloge za odprtje računa.

Potrebna dokumentacija:

  • Veljaven identifikacijski dokument (osebna izkaznica ali potni list).
  • Originalno potrdilo o davčni številki.
  • Za odprtje osnovnega plačilnega računa – socialni je potrebno predložiti tudi veljavno odločbo centra za socialno delo, iz katere izhaja pravica do prejemanja varstvenega dodatka in/ali denarne socialne pomoči.
  • Izkaznica prosilca za mednarodno zaščito (azil) z naslovom o začasnem prebivališču - če obstaja.
  • Potrdilo o stalnem ali začasnem prebivališču - če gre za tujca, ki biva v RS.
  • Dovoljenje za začasno prebivanje z naslovom o začasnem prebivališču - če gre za tujca, ki biva v RS.

V primeru zavrnitve vloge o odprtju osnovnega plačilnega računa ima potrošnik pravico do uporabe internega pritožbenega postopka. Pritožbo zoper zavrnitev lahko naslovi na banko na predpisanem obrazcu v vseh poslovalnicah banke, pisno na naslov UniCredit Banka Slovenija d.d., Ameriška ulica 2, 1000 Ljubljana, oziroma po spletnem portalu www.unicreditbank.si/povratne-informacije.

Prav tako ima potrošnik pravico, da o zavrnitvi vloge za odprtje osnovnega plačilnega računa seznani Banko Slovenije, in pravico do izvensodnega reševanja sporov (IRPS), pri čemer so naziv, elektronski naslov in telefonska številka vsakokrat priznanega izvajalca IRPS objavljeni na spletnih straneh banke tukaj.

 

Zoper morebitno odpoved Pogodbe o vodenju osnovnega plačilnega računa ima potrošnik pravico do pisne ali ustne pritožbe v okviru internega pritožbenega postopka. Pisno pritožbo lahko naslovite na sedež banke UniCredit Banka Slovenija d.d., Ameriška ulica 2, 1000 Ljubljana (s pripisom Spremljanje reklamacij), preko spletne ali mobilne banke, po elektronski pošti pristojni kontaktni osebi v poslovalnici banke, na splošni elektronski naslov banke info@unicreditgroup.si ali preko spletnega portala https://www.unicreditbank.si/si/prebivalstvo/ application-forms/obrazec-povratne-informacije.html. Ustno pritožbo lahko podate osebno ali po telefonu v vseh poslovalnicah banke ali po telefonu 01 5876 600 kontaktnemu centru banke. Banka je dolžna pisno odgovoriti le na pisno predložene pritožbe.

Če se z odločitvijo banke glede pritožbe ne strinjate, ali če v roku 30 dni ne prejmete odgovora banke imate pravico v roku največ 13 mesecev od dokončne odločitve v internem pritožbenem postopku banke oziroma od poteka roka za obravnavo vaše pritožbe pravico vložiti pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja spora pri izvajalcu izvensodnega reševanja sporov (Izvajalec IRPS). Naziv, elektronski naslov in telefonska številka vsakokrat priznanega Izvajalca IRPS so objavljeni na spletnih straneh banke tukaj.

Prav tako vas obveščamo, da imate  pravico, da o odpovedi Pogodbe o vodenju osnovnega plačilnega računa seznanite Banko Slovenije.

Zanima me Osnovni plačilni račun

NA OBRAZEC

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo